Gå til innhold

Hvordan har sesongen vært så langt, karer?


Kim W

Anbefalte innlegg

Regnet har kommet hit i dag og det er etterlengtet, ja. Synes Glomma er lav om dagen og det overrasket meg hvor lite vaking det var på harren sist jeg var og titta. Er  nok stort sett nymfe som gjelder her akkurat nå. Nymfe og indikator. Er moro det au! ;)

Har hatt en fin sesong selv også, og fiskeuka jeg hadde oppe i dalen i juni leverte mange spreke ørreter. Ting var ikke helt hundre prosent enda da jeg var der, men mot i fjor var  det helt konge! Har ikke vært i marka siden juni pga ferie og varme, men det er vel på tide å dra seg innover der igjen snart også. Fått testa litt nytt utstyr i sommer også og testa en del nye fluemønstre der flere av dem har fisket veldig bra.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke klage. Foreløpige høydepunkt i Eggedal i månedsskiftet med 10 på mellom halvkiloet og kiloet og pers på tørt med 1,6. Nå står årets tur på Hardangervidda for tur, så kanskje ryker persen der.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke klage. Foreløpige høydepunkt i Eggedal i månedsskiftet med 10 på mellom halvkiloet og kiloet og pers på tørt med 1,6. Nå står årets tur på Hardangervidda for tur, så kanskje ryker persen der.

Jens

Høres ut som om sesongen din allerede er noe du fint kan leve på utover vinteren. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...