Nordfolla Skrevet 20. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2013 noen med erfaringer med de og leveringstider.......reaksjonstid når uhell er ute:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hnrx1 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Bestillte en Loop Evo100 line fra dem for litt over en uke siden og nettsiden deres opplyste at de hadde en leveringstid på 3-5 dager. Det er vell snart gode 10 dager siden linen ble bestillt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torleiv Grøndalen Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Uten at jeg skal være for bastant, så finnes det to "loop" i norge. Forrige forhandler, og nye. Forrige har nettbutikk under navnet loopnorge.no Hvordan de operer med foretningen sin vet jeg ikke, men om det handles der så kan det kanskje ta tid? Iom at de faser ut/har faset ut osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore M. Nilsen Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Selger Loop direkte på nett nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torleiv Grøndalen Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Selger Loop direkte på nett nå?? Egentlig ikke... Er forrige forhandler som selger via nett. Og de selger fortsatt under navnet Loopnorge.no... Skulle tro det brøt med noe et eller annet i foretningsverden, men slikt har jeg null peil på. Uansett, nye Loop finnes ikke som direktebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn Huse Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Angående levering så fekk eg stanga som eg bestilte på 3-5 dager. Eg bestilte Mandagskveld, fikk beskjed tirsdag at stanga var sendt og i dag, Fredag, så var den i posten hos meg Så loopnorge.no leverte som forventa for min del. Bjørnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demir Ligonja Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg fikk snørene jeg bestilte etter ca 3-4 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Igor Soldo Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 Selger Loop direkte på nett nå?? Egentlig ikke... Er forrige forhandler som selger via nett. Og de selger fortsatt under navnet Loopnorge.no... Skulle tro det brøt med noe et eller annet i foretningsverden, men slikt har jeg null peil på. Uansett, nye Loop finnes ikke som direktebutikk. nope, de eier loopnorge.no, derfor ny leverandør ikke bruke dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123oyvind Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no? Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd). Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind Jensen Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Dersom man betaler med kredittkort er man vel som regel sikker. Uansett, betaler aldri selv for noe på forhånd og kjipt at du ikke har fått det du har betalt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chrissern Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Jeg bestilte en Cross 9140+to liner og det ble levert på under en uke. Ingenting å utsette på bestillingen for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123oyvind Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Ja, jeg er nok bare uheldig! Lurte egentlig om det var noen andre som har vært uheldig som har blitt heldige igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lars p Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no? Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd). Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine De har lagt ut nyheter på facebook for to timer siden , så de er da ihvertfall i live. Trist at ett merke som Loop har blitt kjørt så jævla på ræva de siste årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123oyvind Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 hehe ja! Jeg så de skrev på facebook så jeg purra på dem på epost! De svarte faktisk med en gang da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berkan Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no? Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd). Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine Bestilte og betalte et Loop Evotech 100 #4 i midten av september. De sendte et Xact #4. Dette var jeg ikke interessert i og det ble umiddelbart returnert av meg, etter både tilbakemelding på e-post og muntlig avtale pr. telefon om at beløpet skulle tilbakebetales fordi evotech 100 var utsolgt. Har etter den tid også hatt utallige e-poster og gjentatte bekreftelser pr. telefon, men dessverre har lovnadene ingen verdi fordi handlingsevnen er helt fraværende! Flere misfornøyde kunder er ikke det beste reklamen for Loop Norge, og jeg er spent på hva de vil gjøre for rette opp et inntrykk som kan tyde på at de ikke er helt til å stole på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123oyvind Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Det er Loop Evotech 100 jeg også har bestilt(i #3). De har ikke sagt noe om at det ikke er på lager. De sa i september at de hadde sendt den og mente at jeg hadde skrevet feil adresse(har bekreftet adressen 3 ganger på epost og på telefon). I dag fikk jeg svar "Vi har sendt linen for en evighet siden" og at de har fått den tilbake fra posten med "ukjent adresse". Adressen er rett og annet brev / pakker kommer frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ppp Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Det er Loop Evotech 100 jeg også har bestilt(i #3). De har ikke sagt noe om at det ikke er på lager. De sa i september at de hadde sendt den og mente at jeg hadde skrevet feil adresse(har bekreftet adressen 3 ganger på epost og på telefon). I dag fikk jeg svar "Vi har sendt linen for en evighet siden" og at de har fått den tilbake fra posten med "ukjent adresse". Adressen er rett og annet brev / pakker kommer frem! Bra med slik info. Da vet en hvor man ikke skal handle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fisken Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Jeg bestilte også endel ting fra loop norge. Endte opp med en line i feil snøreklasse, bekledning s/m istedenfor l/xl. I tillegg er det en line som jeg har betalt, men fortsatt ikke mottatt 2 mnd etter bestilling. Har blitt lovt pengene tilbake, men det ser ut til å ta sin tid Virker lite seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torleiv Grøndalen Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no? Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd). Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine De har lagt ut nyheter på facebook for to timer siden , så de er da ihvertfall i live. Trist at ett merke som Loop har blitt kjørt så jævla på ræva de siste årene Enig. Tipper prissettingen var en del av rævkjøringen, S1 var vel satt til noe rundt 7000 Når det kommer til dårlige erfaringer med netthandel med LoopNorge.no, så er dette altså den gamle distributøren(som satte blant annet denne skyhøye prisen), og ikke må forveksles med den nye, norske distributøren av loop, som har satt seg på et mer folkelig prisnivå. LoopNorge.no selger vel ut restlageret de eier med et snev av panikk for å tjene tilbake det de har kjøpt for. Fint for mannen i gata at det selges på tilbud, men det virker som om de gjør en slett jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr pusten Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Har kjøpt masse rart fra Loop, bla en 7-8 liner, sneller og ei stang. Rask levering og nada tull og tøys er nå min erfaring herfra. :-\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lars p Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no? Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd). Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine De har lagt ut nyheter på facebook for to timer siden , så de er da ihvertfall i live. Trist at ett merke som Loop har blitt kjørt så jævla på ræva de siste årene Enig. Tipper prissettingen var en del av rævkjøringen, S1 var vel satt til noe rundt 7000 Når det kommer til dårlige erfaringer med netthandel med LoopNorge.no, så er dette altså den gamle distributøren(som satte blant annet denne skyhøye prisen), og ikke må forveksles med den nye, norske distributøren av loop, som har satt seg på et mer folkelig prisnivå. LoopNorge.no selger vel ut restlageret de eier med et snev av panikk for å tjene tilbake det de har kjøpt for. Fint for mannen i gata at det selges på tilbud, men det virker som om de gjør en slett jobb... Men har den nye Norske distributøren lagt seg så lavt fordi dem veit det sitter noen på ett digert lager som skal selges ut ? For Loop har vel ikke akkurat kommet med noen nyheter denne sesongen Glad jeg ikke er selger i det firmaet , noe sier meg det er litt tunge dager. Bare ett eksempel, loop classic 10-13 snella er 1884 kr dyrere på skittfiske.no enn hos gamle distributøren ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torleiv Grøndalen Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no? Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd). Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine De har lagt ut nyheter på facebook for to timer siden , så de er da ihvertfall i live. Trist at ett merke som Loop har blitt kjørt så jævla på ræva de siste årene Enig. Tipper prissettingen var en del av rævkjøringen, S1 var vel satt til noe rundt 7000 Når det kommer til dårlige erfaringer med netthandel med LoopNorge.no, så er dette altså den gamle distributøren(som satte blant annet denne skyhøye prisen), og ikke må forveksles med den nye, norske distributøren av loop, som har satt seg på et mer folkelig prisnivå. LoopNorge.no selger vel ut restlageret de eier med et snev av panikk for å tjene tilbake det de har kjøpt for. Fint for mannen i gata at det selges på tilbud, men det virker som om de gjør en slett jobb... Men har den nye Norske distributøren lagt seg så lavt fordi dem veit det sitter noen på ett digert lager som skal selges ut ? For Loop har vel ikke akkurat kommet med noen nyheter denne sesongen Glad jeg ikke er selger i det firmaet , noe sier meg det er litt tunge dager. Bare ett eksempel, loop classic 10-13 snella er 1884 kr dyrere på skittfiske.no enn hos gamle distributøren ! Godt spørsmål.. hakke peiling på nye produkter, og at gamle distributøren selger for spottpris er gull for guten i gata. Den nye er vistnok også på facebook, men der er ikke jeg, så jeg savner også nye produkter..Uansett, så er det fint lite som slår mine Traditional-sneller fra gode gamle dager Loop før i tiden var super, syntes jeg, og håper nye klarer å komme tilbake til glansdagene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demir Ligonja Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Har kjøpt masse rart fra Loop, bla en 7-8 liner, sneller og ei stang. Rask levering og nada tull og tøys er nå min erfaring herfra. :-\ Samme erfaring her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen_I Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Min erfaring med den nye distributøren er at de hverken svarer på epost eller telefon etter at jeg reklamerte på en Evotec stang for snart tre måneder siden. Jeg har nå ansett stangen som tapt, og kommer aldri til å handle en Loop stang igjen! Sent from my LT25i using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chrissern Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Merkelig at det er så blandede erfaringer her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg