Gå til innhold

Loop Norge


Nordfolla

Anbefalte innlegg

Selger Loop direkte på nett nå??

Egentlig ikke...

Er forrige forhandler som selger via nett. Og de selger fortsatt under navnet Loopnorge.no...  Skulle tro det brøt med noe et eller annet i foretningsverden, men slikt har jeg null peil på. Uansett, nye Loop finnes ikke som direktebutikk.

nope, de eier loopnorge.no, derfor ny leverandør ikke bruke dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no?

Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd).

Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine  :P

De har lagt ut nyheter på facebook for to timer siden , så de er da ihvertfall i live.

Trist at ett merke som Loop har blitt kjørt så jævla på ræva de siste årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no?

Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd).

Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine  :P

Bestilte og betalte et Loop Evotech 100 #4 i midten av september. De sendte et Xact #4. Dette var jeg ikke interessert i og det ble umiddelbart returnert av meg, etter både tilbakemelding på e-post og muntlig avtale pr. telefon om at beløpet skulle tilbakebetales fordi evotech 100 var utsolgt.

Har etter den tid også hatt utallige e-poster og gjentatte bekreftelser pr. telefon, men dessverre har lovnadene ingen verdi fordi handlingsevnen er helt fraværende!

Flere misfornøyde kunder er ikke det beste reklamen for Loop Norge, og jeg er spent på hva de vil gjøre for rette opp et inntrykk som kan tyde på at de ikke er helt til å stole på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Loop Evotech 100 jeg også har bestilt(i #3). De har ikke sagt noe om at det ikke er på lager.

De sa i september at de hadde sendt den og mente at jeg hadde skrevet feil adresse(har bekreftet adressen 3 ganger på epost og på telefon). I dag fikk jeg svar "Vi har sendt linen for en evighet siden" og at de har fått den tilbake fra posten med "ukjent adresse".

Adressen er rett og annet brev / pakker kommer frem!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Loop Evotech 100 jeg også har bestilt(i #3). De har ikke sagt noe om at det ikke er på lager.

De sa i september at de hadde sendt den og mente at jeg hadde skrevet feil adresse(har bekreftet adressen 3 ganger på epost og på telefon). I dag fikk jeg svar "Vi har sendt linen for en evighet siden" og at de har fått den tilbake fra posten med "ukjent adresse".

Adressen er rett og annet brev / pakker kommer frem!  <<l

Bra med slik info. Da vet en hvor man ikke skal handle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også endel ting fra loop norge. Endte opp med en line i feil snøreklasse, bekledning s/m istedenfor l/xl.

I tillegg er det en line som jeg har betalt, men fortsatt ikke mottatt 2 mnd etter bestilling.

Har blitt lovt pengene tilbake, men det ser ut til å ta sin tid >:(

Virker lite seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no?

Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd).

Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine  :P

De har lagt ut nyheter på facebook for to timer siden , så de er da ihvertfall i live.

Trist at ett merke som Loop har blitt kjørt så jævla på ræva de siste årene

Enig. Tipper prissettingen var en del av rævkjøringen, S1 var vel satt til noe rundt 7000 ;D

Når det kommer til dårlige erfaringer med netthandel med LoopNorge.no, så er dette altså den gamle distributøren(som satte blant annet denne skyhøye prisen), og ikke må forveksles med den nye, norske distributøren av loop, som har satt seg på et mer folkelig prisnivå.

LoopNorge.no selger vel ut restlageret de eier med et snev av panikk for å tjene tilbake det de har kjøpt for. Fint for mannen i gata at det selges på tilbud, men det virker som om de gjør en slett jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no?

Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd).

Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine  :P

De har lagt ut nyheter på facebook for to timer siden , så de er da ihvertfall i live.

Trist at ett merke som Loop har blitt kjørt så jævla på ræva de siste årene

Enig. Tipper prissettingen var en del av rævkjøringen, S1 var vel satt til noe rundt 7000 ;D

Når det kommer til dårlige erfaringer med netthandel med LoopNorge.no, så er dette altså den gamle distributøren(som satte blant annet denne skyhøye prisen), og ikke må forveksles med den nye, norske distributøren av loop, som har satt seg på et mer folkelig prisnivå.

LoopNorge.no selger vel ut restlageret de eier med et snev av panikk for å tjene tilbake det de har kjøpt for. Fint for mannen i gata at det selges på tilbud, men det virker som om de gjør en slett jobb...

Men har den nye Norske distributøren lagt seg så lavt fordi dem veit det sitter noen på ett digert lager som skal selges ut ? For Loop har vel ikke akkurat kommet med noen nyheter denne sesongen

Glad jeg ikke er selger i det firmaet , noe sier meg det er litt tunge dager.

Bare ett eksempel, loop classic 10-13 snella er 1884 kr dyrere på skittfiske.no enn hos gamle distributøren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt dårlig erfaring med loopnorge.no?

Bestilte nytt fluesnøre 23. september og jeg har ennå ikke mottatt det(betalt på forhånd).

Etter utallige eposter ser det ut som det kanskje blir en løsning... Men time will show om jeg mista pengene mine  :P

De har lagt ut nyheter på facebook for to timer siden , så de er da ihvertfall i live.

Trist at ett merke som Loop har blitt kjørt så jævla på ræva de siste årene

Enig. Tipper prissettingen var en del av rævkjøringen, S1 var vel satt til noe rundt 7000 ;D

Når det kommer til dårlige erfaringer med netthandel med LoopNorge.no, så er dette altså den gamle distributøren(som satte blant annet denne skyhøye prisen), og ikke må forveksles med den nye, norske distributøren av loop, som har satt seg på et mer folkelig prisnivå.

LoopNorge.no selger vel ut restlageret de eier med et snev av panikk for å tjene tilbake det de har kjøpt for. Fint for mannen i gata at det selges på tilbud, men det virker som om de gjør en slett jobb...

Men har den nye Norske distributøren lagt seg så lavt fordi dem veit det sitter noen på ett digert lager som skal selges ut ? For Loop har vel ikke akkurat kommet med noen nyheter denne sesongen

Glad jeg ikke er selger i det firmaet , noe sier meg det er litt tunge dager.

Bare ett eksempel, loop classic 10-13 snella er 1884 kr dyrere på skittfiske.no enn hos gamle distributøren !

Godt spørsmål.. hakke peiling på nye produkter, og at gamle distributøren selger for spottpris er gull for guten i gata.

Den nye er vistnok også på facebook, men der er ikke jeg, så jeg savner også nye produkter..Uansett, så er det fint lite som slår mine Traditional-sneller fra gode gamle dager <<l 

Loop før i tiden var super, syntes jeg, og håper nye klarer å komme tilbake til glansdagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med den nye distributøren er at de hverken svarer på epost eller telefon etter at jeg reklamerte på en Evotec stang for snart tre måneder siden. Jeg har nå ansett stangen som tapt, og kommer aldri til å handle en Loop stang igjen!

Sent from my LT25i using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...