Gå til innhold

Kul 7-delt sak.


Anbefalte innlegg

Broder'n kom syklende her forleden i tights( :rolleyes:), fingervotter(hansker),blodtrykksmåler , GPS,pulsmåler,fishfinder,ekkolodd med sugekopp, ereksjonsmåler( ???) og altmuligmåler. Han så ganske lettkledd og seksy ut , og en smule tynnere enn meg, da han elegant svingte inn på gårdsplassen min.

Jaggu hadde han ikke vært på fisketur i samme slengen. Fiskestanga var godt skjult blandt alle de andre duppedingsene og jeg syntes vel denne var mest stas.

Hvem kan klandre meg, da jeg først trudde det var en sykkelpumpe ;D ;D, og senere fant ut det var noe jeg kan forholde meg til. Altså fisking , ikke sykkling ;D

Den var ihvertfall dritlekker synes nå KokkelimonkeRobban (Grafittecnoboy) som liker alt <<l

Er vel liten sjangs å få en sånn i 40 års gave av broder Glenn siden det er en stund siden, men hva med 41 års gave , he he he he he he . Synes den var dritlekker  Glenn, hint , hint, hint.

Skaff meg ihvertfall et blanks da så jeg kan prøve sjøl ;D<<l

Fin aksjon og ganske aktuelt da jeg planlegger kjøp av nytt bakdekk til sykkelen min(3 årsplan) ;D<<l

Kunne sikkert blitt bedre bilder, men jeg var i full grilldressuniform, og er egentlig jævli dårlig på foto ;D

Trenger ikke ereksjonsmåler for å like den tråden(bindetråden), jeg fikk los med engang, men det er meg <<l

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

post-982-13949896291558_thumb.jpg

post-982-13949896291949_thumb.jpg

post-982-13949896292459_thumb.jpg

post-982-13949896293129_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...