Gå til innhold

havabbor som røk snøret.


staalel

Anbefalte innlegg

prøvde i dag morges. så helt dødt ut, inntil jeg kom til en stein hvor jeg så en kilos-havabbor lete etter krabber innved land på 1.5 meters dyp. det var veldig klart vann. jeg kastet rett ut ca 15 meter, og plutselig satt den som et skudd. fikk sveievet den inn til ca 2 meter fra land i overflaten-og så røk snøret. det var dumt-for nå svømmer den med en ganske stor wobbler i munnen. jeg ble ikke glad. men da fins det litt av den ennå i fjorden i hvertfall. har ikke fått noen på minst to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk det.. Endelig er en borre der, så ryker snøret. Antar noen ufine gloser ble utdelt?  :P

Var det indre- eller ytre fjord dette da?

Har vært ute ca 20 ganger til nå. Ikke sett eller merket et fnugg til ha'n, så litt oppløftende var dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ikke så rart du ikke har hatt suksess med flua når a) du fisker med wobbler, og B) havabboren ikke er der. Når den da endelig kommer er det slukstanga som er rigga. Hadde du berga den hadde du heller aldri fått fred, men tenkt for resten av ditt liv at "fy faen så fett det hadde vært om jeg hadde fått den på flue..."

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...