Gå til innhold

Hvor mye tror dere gjedda til Putin veier?


staalel

Anbefalte innlegg

Siden jeg har registrert flere "nick" i "hvem er pålogget akkurat nå" , og spesielt denne tråden, som minner meg om kodenavn jeg og kompisa fra den kalde krigen var i kontakt med når vi var på oppdrag(tidlig 70 tallet) , så sier jeg kort og godt at den gjedda er større en 21 kg. Putin runda ned for å være sympatisk ;D<<l

Grattis med fin gjedde Putin <<l;D

Hva tok du den på?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har registrert flere "nick" i "hvem er pålogget akkurat nå" , og spesielt denne tråden, som minner meg om kodenavn jeg og kompisa fra den kalde krigen var i kontakt med når vi var på oppdrag(tidlig 70 tallet) , så sier jeg kort og godt at den gjedda er større en 21 kg. Putin runda ned for å være sympatisk ;D<<l

Grattis med fin gjedde Putin <<l;D

Hva tok du den på?? :D

;D ;D

KOMPLETT UINTERESSANT!!!!! OG IRRELEVANT!!!! GJESP

RAGE? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt han fikk litt tips av oss Brama <<l Blir mye gratis brennevin og ............... neste gang vi tar turen over  <<l

Han var litt småflau på telefonen at han ikke hadde tatt den på flue , men jeg sa det var greit, og han roa seg ned  <<l

Neste gang sa jeg, neste gang  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er umulig å lese sinnsstemmning i innlegg, og trådstarter er ute etter svar så sier jeg at jeg trur nok gutta har kjøpt noe ikke russisk dritt og lest pund på vekta som Marius var inne på ;D.

Denne er i ihvertfall større, og ikke i nærheten av 21 kilo <<l

[attachimg=1]

post-982-13949896352896_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er umulig å lese sinnsstemmning i innlegg, og trådstarter er ute etter svar så sier jeg at jeg trur nok gutta har kjøpt noe ikke russisk dritt og lest pund på vekta som Marius var inne på ;D.

Denne er i ihvertfall større, og ikke i nærheten av 21 kilo <<l

[attachimg=1]

Skikkelig søtnos det der, Robban . . . Både du og gjedda, åff kårs  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tror du gjedda til putin veier da robban?  et bilde er ikke noe svar- og han holder den på bildet du postet så den ser størst mulig ut.

Vet du hva  Staalel. Hakke peiling. Den er bælfeit, men ikke særlig lang.

Putin er vel en kar på 165-170, så holder meg til hva jeg tidliger skrev ca halvparten av 21 pund . Litt under 10 kilo, men samtidig veldig tykk sak den fisken, ja 10 ++.

Hvis den ikke har spist utarmet plutonium så er det svaret mitt ;D

Men ikke lett å si på et bilde. sånn er det jo med nesten alle fisker :D

Hva trur du gjedda jeg la ut veier? Jeg er en 186,5 cm.

ikke lett ?  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bli sint Anders ;D, jeg sitter å hekler et par grytekluter til deg nå med sjø-ørret mønster  ;D ;D ;D

Hva med et forkle i gjeddemønster?? ;D ;D

Jobber litt i det hemmelige med sånne eggvarmere åsså i gjeddemønster, men det sier du faen ikke til noen ass ;D ;D ;D<<l

skål <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...