Gå til innhold

Åpent brev til NKFF


Gjest Mergus Merganeser

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Eikre

Organisasjonkomiteen for VM og styret i NKFF (medlemmer) er ganske oppklarende...

I denne diskusjonen har det blitt påstått at NKFF ikke viste noe ift sponsorlinken mellom NOVA sea og arrangementet..

Dette tror jeg oppriktig IKKE noe på! Årsaken til det er rett og slett at Jim Nerdal satt i organisasjonkomiteen for VM samtidlig som han også innehar nestledervervet i NKFF. Dette gjelder også Cathrine Markussen som også er Sponsoransvarlig for NKFF...

.

http://nkff.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=4

http://www.wffc2013.com/organisation

Tiden er inne for en redegjørelse her!

Skjønner ikke helt hvorfor NKFF skal stå til rette for deg, men jeg kan jo alltids svare litt for det. Jim Nerdal og Cathrine Markussen ble valgt inn i styret i NKFF i slutten av juni.  Jim har ikke på noe tidspunkt hatt mulighet til å ta fatt på noe arbeid i NKFF enda nettopp pga. hans engasjement i forhold til VM gjennom hans daglige virke i MON. Cathrine har kun hatt kontroll over logistikk osv. i forkant av VM. Hun begynte i ny jobb i slutten av juli og har etter det ikke hatt noen befatning med selve arrangementet annet enn å stå i sekreteriatet en kveld.

Alle deltakere måtte betale påmeldingsavgiften før 31. mai. Når mesterskapet var i full gang i august kom det altså frem at Nova Sea er en av hovedsponsorene og dette har gått uten NKFF's viten. I alle fall for alle oss som har hatt befatning med NKFF's virke i denne tiden.

Det er i alle fall rimelig smålig å forlange at utøvere som har nedlagt så mye arbeid og brukt 10-15 tusen fra egen lomme på å få være med i bare skal snu ryggen til arrangementet. Vi visste rett og slett ingenting. Tro det eller ei! Så nå er det vel på tide å ta ballen og ikke meie ned alle som er i nærheten av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Hvor er "Liker" knappen når man trenger den, likte den målgivende gjennombruddspasningen der Erik.

Men vi har ikke sett bom på åpent mål for siste gang...alt kan skje:-):-)

godt med oppklaring, det var hyggelig på våre alles vegne, takker for det...føler meg litt renvasket selv, som tross alt har historie i denne "litt lugubre foreningen" for de som liker spille ball.

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. ettersom det er litt popcorn igjen i bollen: Hvordan reagerer NKFF på at de ikke ble informert om dette tidligere, og hvordan betrakter dets fremtredende medlemmer denne sponsorkoblingen mot sporten som utøves, og som i hvert fall i noen fluefiskekretser har vakt en noe negativ reaksjon?

Knas.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Håper du har mye popcorn :)

Trenger ikke popcorn for min del i alle fall. Jeg er dum som et brød og forholder meg politisk nøytral ettersom jeg ikke skjønner noe likevel. Og jeg skjønner enda mindre av kontraker/avtaler jeg hverken har lest eller overhørt. Jeg fisker jeg. Så kan dere spise popcorn og ringe arrangøren. Jeg vet de har telefon. Mailadresse også. Om noen er interessert i deres forklaring altså. Nå trenger jeg et vak så jeg ikke henger meg i fortvilelsen over å ha brakt hele den norske fluefiskeverdenen i vanry ved å delta i en konkurranse... Heldigvis er jeg så dum at jeg antagelig har glemt det i morra. I alle fall om det vaker litt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

Organisasjonkomiteen for VM og styret i NKFF (medlemmer) er ganske oppklarende...

I denne diskusjonen har det blitt påstått at NKFF ikke viste noe ift sponsorlinken mellom NOVA sea og arrangementet..

Dette tror jeg oppriktig IKKE noe på! Årsaken til det er rett og slett at Jim Nerdal satt i organisasjonkomiteen for VM samtidlig som han også innehar nestledervervet i NKFF. Dette gjelder også Cathrine Markussen som også er Sponsoransvarlig for NKFF...

.

http://nkff.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=4

http://www.wffc2013.com/organisation

Tiden er inne for en redegjørelse her!

Skjønner ikke helt hvorfor NKFF skal stå til rette for deg, men jeg kan jo alltids svare litt for det. Jim Nerdal og Cathrine Markussen ble valgt inn i styret i NKFF i slutten av juni.  Jim har ikke på noe tidspunkt hatt mulighet til å ta fatt på noe arbeid i NKFF enda nettopp pga. hans engasjement i forhold til VM gjennom hans daglige virke i MON. Cathrine har kun hatt kontroll over logistikk osv. i forkant av VM. Hun begynte i ny jobb i slutten av juli og har etter det ikke hatt noen befatning med selve arrangementet annet enn å stå i sekreteriatet en kveld.

Alle deltakere måtte betale påmeldingsavgiften før 31. mai. Når mesterskapet var i full gang i august kom det altså frem at Nova Sea er en av hovedsponsorene og dette har gått uten NKFF's viten. I alle fall for alle oss som har hatt befatning med NKFF's virke i denne tiden.

Det er i alle fall rimelig smålig å forlange at utøvere som har nedlagt så mye arbeid og brukt 10-15 tusen fra egen lomme på å få være med i bare skal snu ryggen til arrangementet. Vi visste rett og slett ingenting. Tro det eller ei! Så nå er det vel på tide å ta ballen og ikke meie ned alle som er i nærheten av den?

GLEM DET SOM ER SAGT OM UTØVERNE I DENNE TRÅDEN!!! Om du har brukt 10-15 eller for den del 100.000 så er det absolutt irrelevant ift saken i denne tråden!!! Hva hver enkelt bruker sine private midler på er rett og slett uinteressant!! Våre elvers vel og ve er det som er vesentlig!!

Dette er kun en klar og tydelig oppfordring til NKFF å komme med en utredning ift koblingen mellom Nova Sea og VM!! Spørsmålene jeg stiller finner dere i første innlegg.

Dette har NKFF representert av de som har innlegg i denne tråden hele tiden unnviket. Jeg har også sendt mailer til NKFF direkte uten å motta annet en unnvikelser og ansvarsfraskrivelser!

Hvis disse personene har involvert seg og sagt JA til å bekle nøkkelroller i NKFF i juni og likevel inngår en slik samarbeidsavtale opptrer de uhildet! Det må være klinkende klart at hvis man skal inn i en rolle bør man ta stilling til slike saker. De var uomtvistelig klar over hva de hadde sagt ja til og burde opptre i samsvar med etiske selvfølgeligheter!! Om du unnskylder dette får det være din sak!

Nå synes jeg NKFF opptrer med en feighet uten sidestykke!

Rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Lurer på hvem som er feig jeg. Er det redsel for å få et godt svar som gjør at det ikke tas kontakt med arrangør og i stedet skrikes på lynsjevis mot NKFF? Prøv med litt logikk: Hvorfor skulle utøverne behøve å betale så mye fra egen lomme om NKFF hadde skaffet en så tung sponsor? Tror du virkelig NKFF ville gitt alle pngene til arrangør i stedet for å sørge for egne medlemmer? Hmm...

På meg virker du mer interessert i å ''ta'' noen enn i å finne sannheten. Den er tross alt bare en telefon eller to unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportskommentar til begivenheten:

Det startet friskt i første omgang med offensivt spill, taklinger og kontringer. Publikum satt spente i stolene og glemte rent ut å spise av popcornet. Utover i kampen har spillet dabbet noe av, og i andre omgang har det gått over til å være stillingskrig. Begge lag har nok behov for å gjøre noen bytter. Hvem som lurer på benken i Team Merganeser er litt usikkert, men kanskje kan det være klokt å kjøre innpå svensken Swedelvis. NKFF har jo Pål Andersen som et sterkt kort. Riktignok er han blitt for gammel for jevnlig A-lagsspill, men i en slik kamp kan han med all sin erfaring vise seg å være tungen på vektskålen. Eikre kan jo gå litt sur om han svir for mange målsjanser. På tribunen går det unna med popcornet, men i Totensvingen har de begynt å synge noen Ole Ivars-sanger om vedhugging og kjærringer.

Vi kommer tilbake om det skjer noe spennende i kampen. Tilbake til studio.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en tråd hvor en absolutt burde holde seg unna, for uansett hva en sier her så blir det enten tolket som personangrep eller så blir det satt spørsmål ved hva en skal stemme ved valget. Men jeg våger nå et lite innspill for det.

VM i fluefiske er arrangert med en tung aktør i oppdrettsnæringen som en av hovedsponsorene. For meg er det en uheldig og usmakelig kobling som jeg ikke liker.

Deltakerne fikk ikke vite noe om denne sponsoren før VM startet. For meg virker det som planlagt strategi fra arrangør. Hadde denne nyheten kommet ut i god tid før VM, ja da hadde det vært tid nok for deltakere å ytre sin missnøye og vurdere feks. sin deltakelse før det kostet deltakerne masse penger.

Om en som deltaker ikke boikotter et arrangement man er deltaker i, så finnes det mange eksempler fra idrettsverdenen at idrettsutøvere har tatt standpunkt og vist sin mening både verbalt og symbolsk. Senest nå under friidretts VM hvor flere utøvere viste sin avsky ovenfor arrangørlandets lovgivning og menneskesyn. Selv Russlands stafettjenter (tror det var det) viste hva de mente om sitt eget lands myndigheter på seierspallen.

Alle bedrifter som er med på å sponse kultur og idrett gjør det stort sett fordi de mener det gir dem godt omdømme og god reklame for å selge mer av en vare eller tjeneste. Veldig enkel markedsføring som jeg er helt sikker på at Nova Sea har kalkulert med. De vil ha goodwill og et omdømme som knyttes opp mot fluefiske og friluftsliv (konkurranse). Behøver ikke være rakettforsker for å skjønne det.

Dette er en næring som i mine øyne driver fauna og miljøkriminalitet av værste sort med statlig velsignelse. Jeg personlig vil ikke ha noen kobling mellom min fritidssyssel fluefiske og denne næringen. Og da kan jeg også fortelle mitt syn på saken. Hvordan andre ser dette og reagerer eller ikke reagerer får være andre sin sak, men jeg prøvde nå å hevde mitt syn uten at det blir oppfattet som personangrep.

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportskommentar til begivenheten:

Det startet friskt i første omgang med offensivt spill, taklinger og kontringer. Publikum satt spente i stolene og glemte rent ut å spise av popcornet. Utover i kampen har spillet dabbet noe av, og i andre omgang har det gått over til å være stillingskrig. Begge lag har nok behov for å gjøre noen bytter. Hvem som lurer på benken i Team Merganeser er litt usikkert, men kanskje kan det være klokt å kjøre innpå svensken Swedelvis. NKFF har jo Pål Andersen som et sterkt kort. Riktignok er han blitt for gammel for jevnlig A-lagsspill, men i en slik kamp kan han med all sin erfaring vise seg å være tungen på vektskålen. Eikre kan jo gå litt sur om han svir for mange målsjanser. På tribunen går det unna med popcornet, men i Totensvingen har de begynt å synge noen Ole Ivars-sanger om vedhugging og kjærringer.

Vi kommer tilbake om det skjer noe spennende i kampen. Tilbake til studio.    

Ha-ha, ble faktisk litt revet med jeg, og det er creds til deg som eh, sportskommentator  <<l

Kommer nok en heftig kontring snart, skal du se . . . Vi i Team Toten har forøvrig popcorn og rusbrus til et par omganger til  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjonkomiteen for VM og styret i NKFF (medlemmer) er ganske oppklarende...

I denne diskusjonen har det blitt påstått at NKFF ikke viste noe ift sponsorlinken mellom NOVA sea og arrangementet..

Dette tror jeg oppriktig IKKE noe på! Årsaken til det er rett og slett at Jim Nerdal satt i organisasjonkomiteen for VM samtidlig som han også innehar nestledervervet i NKFF. Dette gjelder også Cathrine Markussen som også er Sponsoransvarlig for NKFF...

.

http://nkff.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=4

http://www.wffc2013.com/organisation

Tiden er inne for en redegjørelse her!

Skjønner ikke helt hvorfor NKFF skal stå til rette for deg, men jeg kan jo alltids svare litt for det. Jim Nerdal og Cathrine Markussen ble valgt inn i styret i NKFF i slutten av juni.  Jim har ikke på noe tidspunkt hatt mulighet til å ta fatt på noe arbeid i NKFF enda nettopp pga. hans engasjement i forhold til VM gjennom hans daglige virke i MON. Cathrine har kun hatt kontroll over logistikk osv. i forkant av VM. Hun begynte i ny jobb i slutten av juli og har etter det ikke hatt noen befatning med selve arrangementet annet enn å stå i sekreteriatet en kveld.

Alle deltakere måtte betale påmeldingsavgiften før 31. mai. Når mesterskapet var i full gang i august kom det altså frem at Nova Sea er en av hovedsponsorene og dette har gått uten NKFF's viten. I alle fall for alle oss som har hatt befatning med NKFF's virke i denne tiden.

Det er i alle fall rimelig smålig å forlange at utøvere som har nedlagt så mye arbeid og brukt 10-15 tusen fra egen lomme på å få være med i bare skal snu ryggen til arrangementet. Vi visste rett og slett ingenting. Tro det eller ei! Så nå er det vel på tide å ta ballen og ikke meie ned alle som er i nærheten av den?

GLEM DET SOM ER SAGT OM UTØVERNE I DENNE TRÅDEN!!! Om du har brukt 10-15 eller for den del 100.000 så er det absolutt irrelevant ift saken i denne tråden!!! Hva hver enkelt bruker sine private midler på er rett og slett uinteressant!! Våre elvers vel og ve er det som er vesentlig!!

Dette er kun en klar og tydelig oppfordring til NKFF å komme med en utredning ift koblingen mellom Nova Sea og VM!! Spørsmålene jeg stiller finner dere i første innlegg.

Dette har NKFF representert av de som har innlegg i denne tråden hele tiden unnviket. Jeg har også sendt mailer til NKFF direkte uten å motta annet en unnvikelser og ansvarsfraskrivelser!

Hvis disse personene har involvert seg og sagt JA til å bekle nøkkelroller i NKFF i juni og likevel inngår en slik samarbeidsavtale opptrer de uhildet! Det må være klinkende klart at hvis man skal inn i en rolle bør man ta stilling til slike saker. De var uomtvistelig klar over hva de hadde sagt ja til og burde opptre i samsvar med etiske selvfølgeligheter!! Om du unnskylder dette får det være din sak!

Nå synes jeg NKFF opptrer med en feighet uten sidestykke!

Rett og slett!

jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du ikke tar kontakt med arrangør av vm...... er vel ikke så vanskelig det, er det vel. så kan heller ffs handle om fluefiske og politikk kan holdes unna???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjonkomiteen for VM og styret i NKFF (medlemmer) er ganske oppklarende...

I denne diskusjonen har det blitt påstått at NKFF ikke viste noe ift sponsorlinken mellom NOVA sea og arrangementet..

Dette tror jeg oppriktig IKKE noe på! Årsaken til det er rett og slett at Jim Nerdal satt i organisasjonkomiteen for VM samtidlig som han også innehar nestledervervet i NKFF. Dette gjelder også Cathrine Markussen som også er Sponsoransvarlig for NKFF...

.

http://nkff.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=4

http://www.wffc2013.com/organisation

Tiden er inne for en redegjørelse her!

Skjønner ikke helt hvorfor NKFF skal stå til rette for deg, men jeg kan jo alltids svare litt for det. Jim Nerdal og Cathrine Markussen ble valgt inn i styret i NKFF i slutten av juni.  Jim har ikke på noe tidspunkt hatt mulighet til å ta fatt på noe arbeid i NKFF enda nettopp pga. hans engasjement i forhold til VM gjennom hans daglige virke i MON. Cathrine har kun hatt kontroll over logistikk osv. i forkant av VM. Hun begynte i ny jobb i slutten av juli og har etter det ikke hatt noen befatning med selve arrangementet annet enn å stå i sekreteriatet en kveld.

Alle deltakere måtte betale påmeldingsavgiften før 31. mai. Når mesterskapet var i full gang i august kom det altså frem at Nova Sea er en av hovedsponsorene og dette har gått uten NKFF's viten. I alle fall for alle oss som har hatt befatning med NKFF's virke i denne tiden.

Det er i alle fall rimelig smålig å forlange at utøvere som har nedlagt så mye arbeid og brukt 10-15 tusen fra egen lomme på å få være med i bare skal snu ryggen til arrangementet. Vi visste rett og slett ingenting. Tro det eller ei! Så nå er det vel på tide å ta ballen og ikke meie ned alle som er i nærheten av den?

GLEM DET SOM ER SAGT OM UTØVERNE I DENNE TRÅDEN!!! Om du har brukt 10-15 eller for den del 100.000 så er det absolutt irrelevant ift saken i denne tråden!!! Hva hver enkelt bruker sine private midler på er rett og slett uinteressant!! Våre elvers vel og ve er det som er vesentlig!!

Dette er kun en klar og tydelig oppfordring til NKFF å komme med en utredning ift koblingen mellom Nova Sea og VM!! Spørsmålene jeg stiller finner dere i første innlegg.

Dette har NKFF representert av de som har innlegg i denne tråden hele tiden unnviket. Jeg har også sendt mailer til NKFF direkte uten å motta annet en unnvikelser og ansvarsfraskrivelser!

Hvis disse personene har involvert seg og sagt JA til å bekle nøkkelroller i NKFF i juni og likevel inngår en slik samarbeidsavtale opptrer de uhildet! Det må være klinkende klart at hvis man skal inn i en rolle bør man ta stilling til slike saker. De var uomtvistelig klar over hva de hadde sagt ja til og burde opptre i samsvar med etiske selvfølgeligheter!! Om du unnskylder dette får det være din sak!

Nå synes jeg NKFF opptrer med en feighet uten sidestykke!

Rett og slett!

jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du ikke tar kontakt med arrangør av vm...... er vel ikke så vanskelig det, er det vel. så kan heller ffs handle om fluefiske og politikk kan holdes unna???

helt enig... synes dette blir for dumt å henge ut personer hær på nett og kreve svar fra dæm... send en mail så til arrangørene av VM...

kurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da bør vi renske opp i alle miljø- og forvaltningstråder også da, Igor? Bare konsentrere oss om SBS?

vel akkurat denne tråden kunne godt ffs vært forute. for meg ser det ut som om mm tror at nkff må svare han hvorfor arangøren valgte en sponsor osom har med oppdrett å gjøre...

dette her kan lett avgjøres ved å sende mail til arangøren. punktum. om han ikke er fornøyd med svarene han fikk av nkff på mail, ja da er det lite vi andre kan hjelpe han med.

og om sbs er så innmari tåpelig kan jeg godt slutte å legge de ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og om sbs er så innmari tåpelig kan jeg godt slutte å legge de ut

Det var ikke poenget, men at det her diskuteres bredt om fluefiske er vel faktisk litt av poenget? Strukturen i trådene bygger nettopp oppunder det:

Generelt

Diskutér alt mulig rundt emnet fluefiske. Teknikker, miljøsaker, ting som skjer, generelle spørsmål, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har jeg svært liten tvil om hva gutta som deltok i VM står for. Enig i at det er snodig og i mitt hode feil å godta en slik sponsor, men som det skrives så kjente ikke noen av dem til dette, og da velger jeg å tro på det de skriver. I en annen tråd på forumet ligger det en dårlig skjult hentydning til at folk som konkurrerer ikke er bedre enn barn, og at hele greia med konkurranser er så latterlig at det grenser til dårskap. Har veldig liten sans for mangelen på respekt for andres valg. Vil man ikke konkurrere, ja så la det vær. Å nærmest påstå at de som deltok i VM nå for Norge er tilhengere av oppdrett, med mindre de legger seg flatt på sine knær og ber pent om unnskyldning, blir for meg helt feil og en gapestokkmentalitet som jeg godt synes forumet kunne klart seg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legges det ut et aapent brev til NKFF her inne? Saa vidt jeg vet er det vel kun et par aktive konkurransefiskere her inne pa forumet...?

Hadde JEG vaert saa flintrende forbanna som visse ser ut til aa vaere saa hadde jeg startet hele prosessen med en telefon til arrangoeren. Da hadde jeg i det minste hatt en reell sjanse til aa faa et vettugt svar...

Det beste ved denne traaden er sportskommentatoren.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og om sbs er så innmari tåpelig kan jeg godt slutte å legge de ut

Det var ikke poenget, men at det her diskuteres bredt om fluefiske er vel faktisk litt av poenget? Strukturen i trådene bygger nettopp oppunder det:

Generelt

Diskutér alt mulig rundt emnet fluefiske. Teknikker, miljøsaker, ting som skjer, generelle spørsmål, o.l.

åpent brev til NKFF om KRAV å få svar, har vel lite å gjøre her. det finnes allerede en tråd der man diskuterer sponsoren.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og om sbs er så innmari tåpelig kan jeg godt slutte å legge de ut

Det var ikke poenget, men at det her diskuteres bredt om fluefiske er vel faktisk litt av poenget? Strukturen i trådene bygger nettopp oppunder det:

Generelt

Diskutér alt mulig rundt emnet fluefiske. Teknikker, miljøsaker, ting som skjer, generelle spørsmål, o.l.

åpent brev til NKFF om KRAV å få svar, har vel lite å gjøre her. det finnes allerede en tråd der man diskuterer sponsoren.....

Overlater til moderator å  bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Vel, jeg kan si hvordan min holdning er. Den må ikke forveksles med holdningen til NKFF eller andre konkurransefiskere. Den er min og kun min.

Jeg er en enkel sjel og har ikke (hjerne)kapasitet til å gjøre dypdykk i alt som har med natur og fiske å gjøre. Jeg har mer enn nok med famile, hjem, arbeid (hvor jeg må stå for alt selv), regninger osv. Fluefiske blir derfor en adspredelse og batterilader for både hjerne og kropp. Likevel er jeg såpass konkurransemann at jeg liker å kappes litt med andre, også i fluefiske. Men da er det også nok for meg. Politikk og dypdykk i viktigere saker overlater jeg til andre med større kapasitet. Jeg roter lykkelig rundt med mitt og forsøker å ikke tråkke på tær som jeg ser. Når jeg ikke ser tærne og uheldigvis tråkker på dem så beklager jeg. Men når noen med vilje stikker hele foten i veien for meg så blir jeg sint. Så enkel er jeg. Og derfor blir jeg sint når noen stikker foten i veien for meg og forlanger(!) at jeg skal ha en holdning til noe jeg ikke vet en dritt om. Jeg vet ingenting om oppdrett, gyro, lus eller rotenonmengder. Jeg fisker og konsentrerer meg om det jeg kan og forstår. Resten overlater jeg altså til dyktigere og smartere folk. Jeg tar altså ikke stilling til noe jeg ikke kan noe om.

Hvis dette er uakseptabelt så er det greit. Da leker jeg for meg selv et sted uten tær og glupe mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

og om sbs er så innmari tåpelig kan jeg godt slutte å legge de ut

Det var ikke poenget, men at det her diskuteres bredt om fluefiske er vel faktisk litt av poenget? Strukturen i trådene bygger nettopp oppunder det:

Generelt

Diskutér alt mulig rundt emnet fluefiske. Teknikker, miljøsaker, ting som skjer, generelle spørsmål, o.l.

åpent brev til NKFF om KRAV å få svar, har vel lite å gjøre her. det finnes allerede en tråd der man diskuterer sponsoren.....

Og i den tråden deltok repr fra NKFF og hadde all vedens mulighet til å svare for seg... Dessverre ble innlegg slettet av vedkommende på grunnlag av at det ikke føltes riktig å delta videre. Greit nok!

Både arrangørkomiteen og NKFF har blitt konfrontert med dette før denne tråden! Det uten å kunne svare på hva denne avtalen skal føre til i etterkant.

Åpent brev er til informasjon adressert NKFF og det er unnlatt å personifisere dette i brevet.

At det er nevnt 2 personer videre i tråden er på grunnlag av at jeg stiller ett stort spørsmålstegn når NKFF sier de ikke kjente til avtalen iom at samme personer satt i arr.komite samt ble valgt inn i styret til NKFF i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

John Anders, ta deg en liten pust i bakken og ring til arrangør nå da. Er det skummelt? Bedre å frese fra seg på denne og andre forumsider enn å forsøke å finne sannheten bak det hele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportskommentatoren:

Ballen ligger nå ved hjørneflagget og blir godt skjermet. Det skjer svært lite på banen, og noen av spillerne utnytter det stillestående spillet for et lite garderobebesøk med vannlating. Målsjanser, cross-pasninger, frekke finter, drøye driblinger og taklinger med trøkk har blitt mangelvare. Publikum er dessuten møkk lei popcorn og politiet rydder opp i et rusbrusmotivert slagsmål i Totensvingen. Jeg tror det er på tide at dommeren blåser av denne kampen, som etterhvert utviklet seg til et aldri så lite antiklimaks, slik store finaler ofte gjør.

Tilbake til studio.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...