Gå til innhold

"FLUA MI"/Kai Finbråten - ei kanonbra og original fluefiskerelatert låt


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Hei  :) Jeg har stor sans for slike ting som dette her, så jeg må dele denne!  <<l

De av dere som kjenner Kai Finbråten, vet at han er en kunstnerisk sjel, langt utover at han er råflink med fluestanga. At han i tillegg er en meget habil sanger har også flere av oss fått med seg.

Men å lage ei låt som dette, og i tillegg synge den slik som han gjør, ja, det synes jeg er dritkult!!  <<l <<l

Personlig liker jeg det stort  <<l

Se filmklipp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin sang dette, bra jobba!

Jeg må spørre om en liten off-topic sak. Er det en grunn til at det brukes så mye Vimeo rundt omkring her i fluemiljøet? Har lagt merke til at det stort sett er det som linkes når det kommer til fluefiske relaterte filmer. Hvorfor ikke youtube?

Beklager off-topic svaret, men syntes det var unødvendig med en egen topic for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre om en liten off-topic sak. Er det en grunn til at det brukes så mye Vimeo rundt omkring her i fluemiljøet? Har lagt merke til at det stort sett er det som linkes når det kommer til fluefiske relaterte filmer. Hvorfor ikke youtube?

Vimeo har bedre komprimering, som i mer effektiv komprimering for å bevare kvalitet. Enkelt og greit, og så kommer det an på måten de to behandler opprinnelig bitrate. Det er ikke noe mer hokus-pokus enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...