Gå til innhold

Fluebinderhelga 15 - 17 november. Påmelding.


Frode G.

Anbefalte innlegg

Praktisk Info:

Overnatting: Ta med sovepose.

Mat: vi lager middag fredag og lørdag. Frokost og lunsj ordner hver enkelt. Stort kjøkken til disp.

Utstyr: ta med skjøteledning og lampe.

Program: Oppstart klokken 1800. fredag, men det er mulig å komme før. vi overtar lokalet ca 1400.

Ellers så er det bare og knyte fluer for harde livet. Vi har ikke lagt opp til noe foredrag, eller andre aktitivter, men har du lyst til å stikke ut å fiske litt er det gode muligheter rett på utsiden av døra.

Gisle

Er det fredagen du refererer til når du sier det ikke er lagt opp til foredrag og andre aktiviteter?

Jeg vil vel tro att det blir noen form for foredrag på lørdag, siden David Mcphail og andre kompetente mennesker skal delta.

Mvh.

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er det fredagen du refererer til når du sier det ikke er lagt opp til foredrag og andre aktiviteter?

Jeg vil vel tro att det blir noen form for foredrag på lørdag, siden David Mcphail og andre kompetente mennesker skal delta.

Mvh.

Andreas

Hei

Vi forsøkte oss med et program forrige gang. Det utgikk glatt. Et slikt arrangement lever sitt eget liv. McPhail får ikke betalt for å komme, så han deltar på lik linje med alle andre.

Jeg skal få tak i en flueboks, slik at han kan samle fluer. En C&F selvfølgelig.....En skal ikke se bort fra at noen av fluene ender opp på tuben - bundet på hans egen måte. Vi får se. Men hyggelig om dere tar med noen fluer for å donere til boksen - eller spontanbinde noen i helgen.

Vi burde vel egentlig kjøpt ei ny skjorte til ham også. Noen som vet størrelsen hans?

MVH

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk Info:

Overnatting: Ta med sovepose.

Mat: vi lager middag fredag og lørdag. Frokost og lunsj ordner hver enkelt. Stort kjøkken til disp.

Utstyr: ta med skjøteledning og lampe.

Program: Oppstart klokken 1800. fredag, men det er mulig å komme før. vi overtar lokalet ca 1400.

Ellers så er det bare og knyte fluer for harde livet. Vi har ikke lagt opp til noe foredrag, eller andre aktitivter, men har du lyst til å stikke ut å fiske litt er det gode muligheter rett på utsiden av døra.

Gisle

Er det fredagen du refererer til når du sier det ikke er lagt opp til foredrag og andre aktiviteter?

Jeg vil vel tro att det blir noen form for foredrag på lørdag, siden David Mcphail og andre kompetente mennesker skal delta.

Mvh.

Andreas

Vi rigger til et videokamera og en prosjektor, slik at hvis det er noen som vil dele et mønster eller en teknikk, så er det bare å skride til verket. ( har et par triks jeg kan vise frem) I tilegg blir det visning av en liten film fra NZ. Er det noen som har noe å dele så er det selvsagt bare å gi et hint, det er bare hyggelig.

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skotter er litt konservative, så det er ikke sikkert at han går med noe annet enn blå skjorter 8). Kan være det skyldes at det er den ideelle bakgrunnsfargen. Skal bli gøy å se han live i alle fall.

Jens

Det er bakgrunnsfargen som er begrunnelsen. Han har fått spørsmålet såpass mange ganger at det kunne vært morsomt å overrekke ei skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan det meldes om at fortroppene er på plass, og fårikål grytene står og putrer. Så nå er det bare å pakke sakene å komme seg utover.

Husk ta med deg en kort skjøteledning og Lampe. Skal du overnatte ta med sovepose.

Sees om litt <<l <<l

Sliter du med å finne frem så ring meg gjerne på 97594926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er en trivlig helg med ivrige fluebindere over. Utrolig artig å se så mange fluebindere sitte dedikert og knyte fluer både sent og tidlig. Noen var til og med ute på morrabette og lurte seg en sjøørrett.

Takk til alle bidragsytere, og Takk for trivlig helg!

Etter siste opprydding lå det igjen en mobillader, og 1 stk lampe "old school" som ble liggende igjen til vaskekjerringa ;) Så mangler du dette så ta kontakt med meg, så ordner vi en overlevering.

Jens: jeg har lampa som Ruben lånte. God bedring!

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei Gisle. Takk for den korte tiden jeg fikk sammen med dere alle. Det var hyggelig så lenge det varte. Formen er på oppadgående, jeg har faktisk kommet meg til bindestikka og fått bundet et halvdusin døgnfluer type fallskjerm. Den lampa er det ingen hast med, så vi kan ta det ved en passende anledning.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare mulighet til å være med én dag i år, men satser på å komme sterkere tilbake ved en senere anledning.

Uansett vil jeg rette en stor takk til Frode og Gisle som har vært primusmotorer for dette opplegget! Takk! Håper det blir mulig å gjenta suksessen!

Jeg forsøkte meg på noe som skulle ligne på gresshopper. Her er bindebeskrivelsen SBS

http://www.charliesflyboxinc.com/flybox/details.cfm?parentID=164

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...