Gå til innhold

Fluebinderhelga 15 - 17 november. Påmelding.


Frode G.

Anbefalte innlegg

Hvis dette nå fører til at vi får en hærskare med suicidale fluefiskere så skal jeg selvfølgelig jobbe enda hardere for å få det til, for sånt kan vi ikke ha noe av.

Problemet er at det er årsmøte i Vestre Toten Meitelaug akkurat den helga, og der har jeg sjans til å bli valgt inn som sekretær. Hadde ikke vært dumt å ha på cv'n sin det, men det krever jo oppmøte  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg vil anta at Norges Kake- og Fluebinderlaug skal konstitueres denne helgen, og potensielle styremedlemmer må være til stede Lars. Uten ikonene i styret, vil gjennomslagskraften til lauget i samfunnsdebatten være skral, frykter jeg.

Eirik

Det er et godt poeng, Eirik  :)

Fikk en forholdsvis krass mail fra Mcphail (herlig ordspill) nå også, hvor han insisterte på at jeg møter opp, da han hadde sett frem til at jeg skulle lære ham hvordan binde f-fly . . .  Blir ikke enkelt å sno seg unna dette  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette nå fører til at vi får en hærskare med suicidale fluefiskere så skal jeg selvfølgelig jobbe enda hardere for å få det til, for sånt kan vi ikke ha noe av.

Problemet er at det er årsmøte i Vestre Toten Meitelaug akkurat den helga, og der har jeg sjans til å bli valgt inn som sekretær. Hadde ikke vært dumt å ha på cv'n sin det, men det krever jo oppmøte  :-\

Når man kan dømme folk til døden "in absentia", da må det da være mulig å velge en sekretær i Vestre Toten Meitelaug i uten at han er til stede  :D

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper folk betaler og at det bare er Frode som er litt treg med å oppdatere lista.

Ellers så lurer jeg på om jeg skal kjøre lyd på kakespisingen på storskjerm, eller om det er bedre å ta det lydløst og muligens i svarthvitt for å få litt kunstpreg over det hele. Tipper kakespising på storskjerm tar nærmere 3 timer, spesielt hvis det er Kvæfjordkaka vi snakker om. ;D

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå

Fluebinderhelgen nærmer seg med stormskritt <<l Lokalene er bestilt og betalt og David Mcphail har fått flybiletten sin i posten.

Så da er det bare å finpusse fluebinderformen, og sørge for å ha nok kroker. ;D

Fint om folket får betalt inn på konto som står et par poster tilbake.

Siste frist for å betale er 15 okt.

Kvæfjordkaka....mmmmmmmm ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplikt >:( Ferdig med det.  ;D

Lars da  ???

Det er visst noe kjentfolk som har funnet ut at de skal gifte seg akkurat den helgen (skulle ikke være mulig ;D), og jeg forsto det som at hele festen sto og falt på om jeg kom (de trengte visst en DJ)  ;D

Neida, jeg har mulighet til å vri meg unna dette på et vis, men så er det turen til Skogsborg, da . . . Er visst ikke en kjeft fra mine kanter som skal dit i år virker det som, og da må jeg altså kjøre den ufattelig lange turen alene  :-\

Syntes det blir litt skummelt når det drar seg til med byer, masse trafikk og flere filer i kjørebanen, jeg  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplikt >:( Ferdig med det.  ;D

Lars da  ???

Det er visst noe kjentfolk som har funnet ut at de skal gifte seg akkurat den helgen (skulle ikke være mulig ;D), og jeg forsto det som at hele festen sto og falt på om jeg kom (de trengte visst en DJ)  ;D

Neida, jeg har mulighet til å vri meg unna dette på et vis, men så er det turen til Skogsborg, da . . . Er visst ikke en kjeft fra mine kanter som skal dit i år virker det som, og da må jeg altså kjøre den ufattelig lange turen alene  :-\

Syntes det blir litt skummelt når det drar seg til med byer, masse trafikk og flere filer i kjørebanen, jeg  :-\

Helt seriøst. Jeg kommer og henter deg, og kjører deg hjem, men det kan bli sent på søndag , da jeg har respekt for akkurat det.

Jeg kommer og henter deg Lars , jeg mener det <<l

Edit: såvidt jeg vet så er det Marius Kim og jeg i bil + deg , basta ;D Fra meg da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplikt >:( Ferdig med det.  ;D

Lars da  ???

Det er visst noe kjentfolk som har funnet ut at de skal gifte seg akkurat den helgen (skulle ikke være mulig ;D), og jeg forsto det som at hele festen sto og falt på om jeg kom (de trengte visst en DJ)  ;D

Neida, jeg har mulighet til å vri meg unna dette på et vis, men så er det turen til Skogsborg, da . . . Er visst ikke en kjeft fra mine kanter som skal dit i år virker det som, og da må jeg altså kjøre den ufattelig lange turen alene  :-\

Syntes det blir litt skummelt når det drar seg til med byer, masse trafikk og flere filer i kjørebanen, jeg  :-\

Helt seriøst. Jeg kommer og henter deg, og kjører deg hjem, men det kan bli sent på søndag , da jeg har respekt for akkurat det.

Jeg kommer og henter deg Lars , jeg mener det <<l

Da er jo den saken avgjort, GULL ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kan jo prøve å vri seg unna nå  ;D

han kan jo prøve, da pusher jeg Rubenmann på han ;D

Rubenmann mener jeg bestemt å ha sett avbildet med kniv, så nå ble jeg litt skeptisk her . . .  ;D

Helt seriøst. Jeg kommer og henter deg, og kjører deg hjem, men det kan bli sent på søndag , da jeg har respekt for akkurat det.

Jeg kommer og henter deg Lars , jeg mener det <<l

Edit: såvidt jeg vet så er det Marius Kim og jeg i bil + deg , basta ;D Fra meg da ;D

Hmmm . . . Får se hva jeg får til. Har vel enda 3 dager på meg  ;D

Men du skal uansett slippe å hente meg her, Robert . . . Vet da hvor du bor, og der er det ikke riktig så skummelt  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få oppdatert denne tråden. Beklager litt dårlig oppfølging. Vi har en datter med en alvorlig diagnose og vi har vært igjennom 6 måneders kontrollen i de siste ukene og da blir det litt så som så med andre ting.

Følte bare for å si det. Beklager for dårlig "service"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fisket litt mye i år, så det har skuret og gått litt her hjemme. Tenkte derfor at jeg måtte velge et passende tidspunkt for å informere kona. Under dagens koselige tur med bikkja, tok jeg sjansen. Og det er ikke måte på hvor god McPhail er, skal jeg si dere. Han er verdensberømt (forsåvidt sant da han er på Youtube) og trolig den beste fluebinderen som har satt sine bein på denne jorda.  ;D

Edit; Ja, så innlegget til Frode over nå, sa da blir mine utfordringer uansett bagateller. Familie først, Frode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...