Gå til innhold

Fluebinderhelga 15 - 17 november. Påmelding.


Frode G.

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei.

Må virkelig bare beklage veldig dårlig tilbakemelding ift dette. Det har jeg dårlig samvittighet for. Slik skal det jo ikke være. Men slik ble det og det kan jeg ikke gjøre noe med. Dere får banke meg på skogsborg.

Det er ledige plasser hvis noen har lyst å være med på dette. Jeg vil anbefale på det sterkeste å prøve å komme seg hit.

Noen bedre mulighet for å utvikle deg som fluebinder tror jeg neppe du finner. Her vil du kunne få inspirasjon og hjelp hvis du trenger av flere ekstremt dyktige fluebindere. I tillegg er dem skjeldent hyggelige <<l

Og dere som ikke har betalt bør kansje gjøre det litt fort? Det er jeg som sitter igjen med regningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som nevnt tidligere liten tro på at jeg får til dette i år, så jeg har stilt min plass til disposisjon for andre som evt måtte ønske å være med.

Det kan vise seg at jeg alikevel får det til, men det vet jeg ikke pr i dag, så da får jeg isåfall komme tilbake til det, om det da fortsatt skulle være ledige plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere som ikke har betalt bør kansje gjøre det litt fort? Det er jeg som sitter igjen med regningen...

Ja, farsken heller, betal inn folkens!

Dette blir en høydare i vinter. Gleder meg til å sette meg ned i one-piece'en og binde fluer med dere :)

Lars, jeg velger å være optimist og satser på din tilstedeværelse. Du får ta deg fri fra fluebindingen noen timer for å gi brudeparet din velsignelse, og så komme tilbake etter å ha spist noe du ikke burde spist på byllupsmiddagen som gjør at du må skippe bryllupsfesten :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg kan se, er fortsatt noen ledige plasser, så meld dere på gutter. Dette er gøy også oss for som hverken er nerder eller supre fluebindere. Jeg er med for å se og lære av ekspertene. Mer gøy enn dette får du definitivt ikke for godt under 1000-lappen for ei hel helg. At man til og med har klart å få hit Davie McPhail, gjør det ikke mindre attraktivt.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg kan se, er fortsatt noen ledige plasser, så meld dere på gutter. Dette er gøy også oss for som hverken er nerder eller supre fluebindere. Jeg er med for å se og lære av ekspertene. Mer gøy enn dette får du definitivt ikke for godt under 1000-lappen for ei hel helg. At man til og med har klart å få hit Davie McPhail, gjør det ikke mindre attraktivt.

Jens

Ja det er viktig å huske. Dette er ikke et treff for eksperter! Men ekspertene er der og kan hjelpe deg hvis du ønsker.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gisle, ta`me dæn dvd skiva:) Gleder meg til å se:)

Og ellers kan jeg si at jeg gleder VELDIG, slevom jeg ikke er verdensmester i dette "gamet". Og ikke har så mye kunnskap om ditt og datt som mange andre har. Derfor er det morro for meg og bli med. Lære noe nytt av de som er flinkere enn meg:)

Så Hvis det er ledige plasser og du stter hjemme i stua og lurer på om du skal bli med, GJØR DET:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det ikke mange dagende til den store begivenheten er her.

Da jeg ikke var med i fjor, så er det en del praktiske ting jeg lurer på.

Når begynner det? (Klokkkeslett)

Hvordan er det med mat og drikke? Det eneste det er snakket om er middag på lørdag mener jeg?

Er det ting som jeg ikke har tengt på, som burdet vært kjøpt inn?

Osv.

Osv.

Osv.

Haddet vært fint med ett "program" og info.

Mvh.

Andreas Grotli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk Info:

Overnatting: Ta med sovepose.

Mat: vi lager middag fredag og lørdag. Frokost og lunsj ordner hver enkelt. Stort kjøkken til disp.

Utstyr: ta med skjøteledning og lampe.

Program: Oppstart klokken 1800. fredag, men det er mulig å komme før. vi overtar lokalet ca 1400.

Ellers så er det bare og knyte fluer for harde livet. Vi har ikke lagt opp til noe foredrag, eller andre aktitivter, men har du lyst til å stikke ut å fiske litt er det gode muligheter rett på utsiden av døra.

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalingsinfo for eventuelle nye deltakere:

Opplegget er slik:

vi har leid et lokale på Skogsborg ikke langt fra Åros. Der er det lokaler for fluebinding og tak over hodet til 30 mann. Soving finner sted i hytter og i soverom i hovedhuset.

http://www.skogsborg.org

Så når du har satt inn 630,- kr på kn.nr 3000 1168629 så sender du en sms til Frode på 45492147

Husk å skriv hva du heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å stille selv om det nok blir noe knapt med tid.

Har visning på leiligheten den helga. Dette kombinert med en 9 uker gammel sønn er det liksom ikke bare å reise bort og sette seg ned å binde fluer og prate skit i mange timer  ;D

Satser på at jeg kommer innom en tur på søndags morgen/ettermiddag....

Gleder meg stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel også nevnes for de som kommer utenfra, at det er et par mindre spisesteder og gatekjøkken ca 2 til 3 km unna der vi bor. Ellers så gleder jeg meg veldig til fårikålen partyparty partyparty. Skal bli godt å komme i gang igjen, har IKKE hatt bindestikka oppe på over 6 mndr.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på å stille selv om det nok blir noe knapt med tid.

Har visning på leiligheten den helga. Dette kombinert med en 9 uker gammel sønn er det liksom ikke bare å reise bort og sette seg ned å binde fluer og prate skit i mange timer  ;D

Satser på at jeg kommer innom en tur på søndags morgen/ettermiddag....

Gleder meg stort!

Supert Knut. Dette blir drøyt bra <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...