Gå til innhold

Lokalavisa om fluefiske


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Moro å være nominert, men jeg tviler sterkt på at nerdete 4 timer med fluebinding og fluefiske kan vinne noe som helst egentlig  ;D Det blir for spesielt interesserte, slike som oss fluefiskere  :D En som ikke er interessert i fluefiske har nok tatt kvælertak på seg selv et dussin ganger innen 4 timer har flydd forbi. Men men moro læll  <<l

Bjørnar - det blir nok ikke noe reise til Djuro på meg i vår. Men jeg håper å få det til en annen gang igjen  <<l

Fine greier  :)

Men er det Yngve Ask på det ene bildet i artikkelen, da ?

Isåfall er ikke bildet rykende ferskt, for å si det sånn  :)

Hei, Lars  :) Ja, jeg stusset over det jeg også. Kanskje det er en annen som også heter Yngve Ask, eller så har de feil arkivbilde kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, dette var godt "snappet" opp av OA ja ;D

Og som Lars er inne på, Yngve Ask ærre ikke ;D Ask vant forøvrig ifjor, ikke bare nominert som OA skriver, skulle jeg mene. Skulle fotografen vinne i år igjen, er vel det ganske grei bragd.

"Ørretbomsene jaktet på storørret på 3000meters høyde", ja det høres tøft ut. Regner med det menes Strobel, og da er det skivebom med et par tusen meter+ litt til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, dette var godt "snappet" opp av OA ja ;D

Og som Lars er inne på, Yngve Ask ærre ikke ;D Ask vant forøvrig ifjor, ikke bare nominert som OA skriver, skulle jeg mene. Skulle fotografen vinne i år igjen, er vel det ganske grei bragd.

"Ørretbomsene jaktet på storørret på 3000meters høyde", ja det høres tøft ut. Regner med det menes Strobel, og da er det skivebom med et par tusen meter+ litt til ;D

Hei, Torleiv - ja, det har nok gått litt surr med meterne der  :)

Jeg fikk bare denne tekstmeldinga jeg, så tok jeg en telefon, og mer styrer jeg ikke over  :D

[attachimg=1]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Andrè

Sorry Turboleiv, i fjor vant Arnt Mollan årets fotograf, i år vinner jeg ;-)

Turboleiv er du i tvil hvorda OA elle alle de andre avisene har snappet opp saken så kan jeg fortelle deg at Gullkroken  gutta er veldig dyktige til å sende ut pressemeldinger/ringe til lokalaviser.

Hahahah, dette var godt "snappet" opp av OA ja ;D

Og som Lars er inne på, Yngve Ask ærre ikke ;D Ask vant forøvrig ifjor, ikke bare nominert som OA skriver, skulle jeg mene. Skulle fotografen vinne i år igjen, er vel det ganske grei bragd.

"Ørretbomsene jaktet på storørret på 3000meters høyde", ja det høres tøft ut. Regner med det menes Strobel, og da er det skivebom med et par tusen meter+ litt til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Andrè

Sorry Turboleiv, i fjor vant Arnt Mollan årets fotograf, i år vinner jeg ;-)

Turboleiv er du i tvil hvorda OA elle alle de andre avisene har snappet opp saken så kan jeg fortelle deg at Gullkroken  gutta er veldig dyktige til å sende ut pressemeldinger/ringe til lokalaviser.

Hahahah, dette var godt "snappet" opp av OA ja ;D

Og som Lars er inne på, Yngve Ask ærre ikke ;D Ask vant forøvrig ifjor, ikke bare nominert som OA skriver, skulle jeg mene. Skulle fotografen vinne i år igjen, er vel det ganske grei bragd.

"Ørretbomsene jaktet på storørret på 3000meters høyde", ja det høres tøft ut. Regner med det menes Strobel, og da er det skivebom med et par tusen meter+ litt til ;D

Ja, Mollan var det gitt. Der mente jeg feil. Fin film han har forøvrig. Og ja, jeg går vel egentlig ut ifra at det sendes pressemeldinger til lokalaviser. Om du vinner?  Tja, du har vel i grunn mange bilder av det mange fluefiskere anser som P.orno, meg inkludert. Skal ikke forundre meg om du drar inn gull og glitter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...