Gå til innhold

Scott Radian


Gjest ppp

Anbefalte innlegg

På tide å fortelle om min Radian 8`6" # 5. Det var den jeg likte under test av # 5 forrige torsdag. Noen timer på søndag i ruskevær og fri i går. Da sola varmet kom det sipvak. Ingen fisk, men med bål, Winston BIIX 8`6" # 4 og Radian ble dagen Perfect!

Får si som kanskje Stig ville ha sagt: La merke til at den snerte dama hadde et godt øye til den flotte Radian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med b2x og radian på tur er du godt rusta mot de fleste situasjoner. :)

Var innom villmarksbutikken i ett krok-ærend i  går og fikk der mulighet til å tørrfekte en radian i ett par sekunder. Virka mye raskere enn hva jeg hadde trodd den ville være. Sikkert digg med en line som lader godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med b2x og radian på tur er du godt rusta mot de fleste situasjoner. :)

Var innom villmarksbutikken i ett krok-ærend i  går og fikk der mulighet til å tørrfekte en radian i ett par sekunder. Virka mye raskere enn hva jeg hadde trodd den ville være. Sikkert digg med en line som lader godt.

9` er strammere. Den nye SBT lina fra SA lader stanga godt, men stanga er også god med Mastery Trout.

En stund siden jeg fisket med Fluvius 5, men da jeg kastet med Radian 9` gikk tankene til den. Uansett, begge stenger er i strammeste laget for meg.

Veldig ok med stenger på 8`6" i små skogsvann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

er nå en lykkelig eier av en Scott Radian #4 9'. Vakker rask sak..

Noen som gjort seg noen erfaringer mtp snørevalg? Eller er det noen som har godt begrunnede tips om snøre til stanga?

På forhånd takk!

SA SBT funker bra hvis du vil ha ei line av den typen. Ellers har jeg testet med Airflo Super Dry Elite, og det virker svært lovende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå en lykkelig eier av en Scott Radian #4 9'. Vakker rask sak..

Noen som gjort seg noen erfaringer mtp snørevalg? Eller er det noen som har godt begrunnede tips om snøre til stanga?

På forhånd takk!

SA SBT funker bra hvis du vil ha ei line av den typen. Ellers har jeg testet med Airflo Super Dry Elite, og det virker svært lovende.

takk for tips.. vet ikke om SA SBT er snøret jeg vil ha..skal sjekke ut Airflo snøret <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Köper man Radian 906 FB endast till SØ fiske kan jag förstå att man ser vidare efter andra spön. Den är inte så tuff som många andra 6or. Och enligt min mening lastar många den med lite för tunga linor och blir besvikna på spöt. Rio Perception wf6 och Outbound short wf5I funkar väldigt bra på den. Skall testa Costal wf5 på den. Väger 13gram så borde fungera bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...