Gå til innhold

Strålende Striper tur 2013


Runar Kabbe

Anbefalte innlegg

Helt greit fiske det der Glenn, tenk om vi kunne hatt ett snev av det her hjemme........

Ingen dyr tur egentlig. Nå har vi bodd gratis siste 2 år. Første år var jeg der alene, 7 fiskedager, hotell, leiebil og mat, kom på ca. 15 000. Nå er vi nede i 12 000 for 11 dagers fiske + reisetid, ja rett og slett hele pakka. Heftigere leiebil nå også i forhold til mitt første år  8) Vi brukte 400,- på bensin med en Dodge Journey (SUV), står bare og ler når fyller bensin. Det er off season for turister flest, så gode hotell priser er å finne.

Vi bruker heller ikke penger på guide og fisker kun fra land.

Runar Kabbe

Nordisk Fiskeutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit fiske det der Glenn, tenk om vi kunne hatt ett snev av det her hjemme........

Ingen dyr tur egentlig. Nå har vi bodd gratis siste 2 år. Første år var jeg der alene, 7 fiskedager, hotell, leiebil og mat, kom på ca. 15 000. Nå er vi nede i 12 000 for 11 dagers fiske + reisetid, ja rett og slett hele pakka. Heftigere leiebil nå også i forhold til mitt første år  8) Vi brukte 400,- på bensin med en Dodge Journey (SUV), står bare og ler når fyller bensin. Det er off season for turister flest, så gode hotell priser er å finne.

Vi bruker heller ikke penger på guide og fisker kun fra land.

Runar Kabbe

Nordisk Fiskeutstyr

Hvis mulig kunne jeg tenke meg å være med til neste år 8) ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit fiske det der Glenn, tenk om vi kunne hatt ett snev av det her hjemme........

Ingen dyr tur egentlig. Nå har vi bodd gratis siste 2 år. Første år var jeg der alene, 7 fiskedager, hotell, leiebil og mat, kom på ca. 15 000. Nå er vi nede i 12 000 for 11 dagers fiske + reisetid, ja rett og slett hele pakka. Heftigere leiebil nå også i forhold til mitt første år  8) Vi brukte 400,- på bensin med en Dodge Journey (SUV), står bare og ler når fyller bensin. Det er off season for turister flest, så gode hotell priser er å finne.

Vi bruker heller ikke penger på guide og fisker kun fra land.

Runar Kabbe

Nordisk Fiskeutstyr

Ikke gal pris, neste år er det vel mulig med fly for 3000 kr til New York også. Helt klart ett sted på lista over ting man MÅ gjøre .

Takk for info  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...