Gå til innhold

Suveren service.


Gjest Kalle

Anbefalte innlegg

Bestillte noe småtteri fra Jarle & Bjørnar i går. 2 pk polychenile og i pose dirty yellow cdc. I dag kom dette i posten og da var det 2 poser med cdc. Dette sto på ordrearket: Dirty yellow er ikke Dirty yellow lenger du får en oliven av meg.

Helt suverent spør du meg.

Cdc'en så ut til å være av meget bra kvalitet og lengden er meget lang, den er dobbelt så lang som noe annen cdc jeg har sett. Den er fra Marc Petijan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har altid fått god service fra dem. Bestilte en gang simms ligthweight vadere over telefon og da sa han at han skulle sende med en liten "julegave". blei bra overaska når jeg så det lå en Power strech guide bib (superundertøy/fleece) til 1500kr sammen med vaderne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kaste meg på den tråden her. Servicen du får av Bjørnar får du ingen andre steder! Da jeg starta opp med fluebinding viste Bjørnar meg småtriks og helt basic greier, pluss rabatter som var kjærkomment for en som står i startgropa.

Jeg vil anbefalle alle å ta turen innom neste gang dere er i Oslo området! Med litt flaks kan det kombineres med det beste fotballnorge har å by på! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefalle alle å ta turen innom neste gang dere er i Oslo området! Med litt flaks kan det kombineres med det beste fotballnorge har å by på! 8)

 

 

Synd det bare er en dag i året det er verdt turen å dra til Lillestrøm (les Åråsen.....) I 2006 er datoen 28. august!

Det er aldri verdt å dra til Åråsen! Er man i Lillestrøm, drar man til Jarle & Bjørnar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...