Gå til innhold

Tørrfluering - Åpent tema.


Kim W

Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det går! De er i postverden et sted eller i postkassa di! Nå kan du bare glede deg Kim, du skjønner det når du får det!

Noen ble laget i rus-påvirket tilstand, og dette beklager jeg ikke! Blir nok ikke siste gangen heller...

Mitt mål er at jeg SKAL fiske med alle fluene som jeg mottar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fiske med alle fluene fra ringen blir lett, men ikke samtidig. ;D Nei. Men seriøst!! Samtlige fluer er strøkne og samtlige glir lett på min fortom  ihf. Det er så kult å binde fluer når man har så mange "outsidere" på bordet. Blitt en del nye klekkere og mygg i boksen i det siste. Vårfluer også! Masse detaljer og inspirasjon. Konge! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bonusfluene, karer!!! Jeg har satt alle inn i egen boks og mye nytt har kommet ut av det på stikka mi. Tror ikke jeg kommer til å fiske med dem, for de er mye mer verdt for meg som inspirasjon og glede ved bindebordet. Sliter heller i filler kopier ute i felten. Dere er alle dyktige fluebindere og jeg er sinnsyk glad for at det var meg som startet denne ringen. Thank you much, very very!! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet en konvolutt med noen fluer ned i postkassa i dag, gitt  :D

Og for noen fluer  :o Det er helt vilt hvor flinke dere er, og man gremmes over eget bidrag når man ser dette.

Terje's spent spinnere har jeg alltid syntes ser heftige ut på bilder . . . I virkeligheten ser de enda bedre ut.

Den Daddy Longleg'en var drøyt fin, i likhet med alle de andre  <<l Dette er fluer jeg nesten syntes er for fine til å fiske med, men jeg tror samtlige havner på fortommen i løpet av 2014  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Jeg fikk fluene i posten for 5 minutter siden og holdt på å ramle overende når jeg så nivået på fluene.

Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg aldri noensinne har opplevd høyere nivå i en fluering. Samtlige fluer er alldeles strøkne og mildt sagt utrolig fine. Dette var helt rått rett og slett og utrolig inspirerende.

Takk til Kim som satte igang dette flueringen og til alle for fantastiske bidrag <<l <<l

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Da kom det en konvolutt her i heimen. Eg rakk så vidt å se på dem før vi skulle avgårde med unger. Flate for en kvalitet. Mange gode bilder på forumet men virkeligheten overtreffer jammen dem. Må innrømme at jeg blir litt flaut av eget resultat men samtidig så innser jeg hvor god det går an å bli. Dette gir skikkelig inspirasjon.

Akkurat nå ligger jeg i en massasjestol på Leos lekeland imens kidsa løper ur seg dagens energi. Det er faktisk nesten litt flaut men stolen graver meg så dypt i ræva at jeg overveier å avslutte sesjonen. Det paradoksale er at noen annen voksen vil sette seg i stolen etter meg og kanskje nyte. Hvis ikke så tror de at jeg har likt behandligen. Å andre siden så er jo en røvmassaje ganske greit det.

Tusen hjertelig Kim for bra initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det jammen meg kommet en pakke til meg i posten i dag, og jeg kan bekrefte det de andre sier om innholdet. Fantastisk flotte fluer folkens!!  Takk til alle, og en ekstra takk til Kim for initiativet!

En liten takk til posten også, for (overraskende)kjapp levering!

Sendt

Er det fortsatt pony-expressen som leverer post på dine trakter, Vidar ?

Isåfall, kjapt & godt levert  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...