Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Måtte prøve meg på en minizonker som rune la ut i databasen forleden. Den bare oser fisk ;D

Og med de materialene han foreslår så får jeg et nytt syn på zonkere. Disse var knall, og de materialene jeg har brukt før er crap i forhold!

Bare binding og sjøsetting igjen nå...

 

20190904_210820.jpg

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Future Fly Multi Knife og Lobster grip! Jeg har knota litt med å lage strimler og har klart det bra uten at hårene har blitt skadet. Men med dette her ble det presisjon ut av en annen verden og den kniven kutter som smør. Knappt et hår eller noe underull som jeg dro løs etterpå! Dette var faktisk ganske moro å jobbe med. Nesten så jeg gleder meg til vintern når jeg skal fylle opp streamerboksen igjen ;D

FFkit2.jpg

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jarle TL skrev:

Spennende sak, er dette noe man forankrer i stikka? Egen base?

Det er merkelig hvor mye rart man kommer borti i denne hobbyen.

Hei Jarle,

Den lobstergrip'n trer du nedpå stammen på stikka så er den lett tilgjengelig. Bare sving den rundt så er den ikke i veien. Følger også med ulike pakninger for å gjøre det smooth.
De har også en liten magnet lobstergrip med en klo som man kan bare sette på pedestalen etc. Men jeg liker dobbel, til disse skinna.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg to klinger fra taniwha, og hentet de i dag. Klasse fem og seks. Femmeren er tiltenkt flyteringfiske etter grov ørret, og disse klingene er kjappe, lette og følsomme. Femmeren er en ren femmer iflg ccs, kanskje ørlitt under 5,5 og har en jevnhet jeg ikke kan huske å ha kjent maken til. 

Har kjøpt med svart snellefeste og svarte ringer. Har lyst til å lage 'svartestanga' med karbonfibergrep og så har jeg en hardysnelle i matt svart som skal sitte på den... tror det blir kult! Den andre blir nok lik av utseende, bare med fightingbutt og tiltenkt sjøørretfiske. 

1568833799561_20190918_210034.jpg

  • Lik 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...