Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

Ny pontong på plass fra Dave Scadden. Bestilte egentlig verdens letteste, men pga leveringsproblemmer  i disse koronatider , gikk jeg for tilbudet om en oppgradering etter å ha ventet i 4 måneder.  Klart endel tyngre, men betydlig lettere også å transportere enn min gamle med aluminiumsramme. Litt forskjellig bruksområde på de to. Måtte ta en hvilepause under monteringen. Blir nok mye brukt i sommer og framover med  el motor.

5E01E794-8FE4-4F24-98D0-DFAA3ACF86FB.jpeg

Endret av Terje Bendiksby
  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bunkra opp med litt foam i ymse varianter for å lage diverse "dyr". Jeg har hatt et lite snev av heng på bærfis og nå fant jeg svaret! Small, tapered chernobycutter blir topp, kommer tilbake med selve flua om litt.. må farge litt spandex og litt annet først.
Også er jeg skitlei snøret i lyngen, kjærr og dritt... så jeg kjøpte en linekurv, denne saken fra TAKE ser fin ut og er myk, behagelig å ha på og former seg lissom litt etter kroppen... tipper den må være temmelig nært det optimale. Var i hvertfall fin å sette litt på snei slik at jeg kan trekke snøret skrått ned i den som blir normalt...

goodiebag.JPG

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne for å  prøve for å ha på skogsturer for å slippe å tråkke ned  lina i lyngen. Den festes i beltet og lina legges i kveiler. Sendes fra en russusk kastemester  fra Sibir , ikke så kangt fra Mongolia. Har fått bra omtale, så får vi se om den kommer fram  da om det blir med fly eller den transibirske jernbane.

image.jpeg

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg nytt leketøy aaapplaus

Har et par vann med mye fin gjedde jeg kunne tenke meg å kartlegge, og å lette opp stimer med byttefisk, kanter og strukturer for å forhåpentligvis  finne noen gjedde på sommerstid og tidlig høst

 

81n9kaYB0xL._AC_SL1500_.jpg

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje Bendiksby skrev (6 timer siden):

Skulle kjøpe noe solbeskyttende buffer til fruen, jammen hang det på et Garmin vivid striker 7sv ekkolodd til pontoonen. Netthandel  er skummelt.

Synes det virker som dere har en veldig gunstig fordeling. Hun får slobeskyttelse, og du ekkolodd, det må jeg si , det er jo akkurat sånn det burde være ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jarle TL said:

Cdc fra vill and. Endelig fikk jeg tak i dette fra norsk butikk. Enger Lie Outdoor leverer. Kvaliteten ser helt nydelig ut

20210521_183253.thumb.jpg.1d5456f4eaed5bbe3a61238569b7c462.jpg

Røyk på ett par pakker derifra selv. Meget solide saker. 

Har også fått tak i noe tilsvarende fjær fra en portugisisk forhandler. Tilsvarende som 5g hos Engerlie, så jeg bestilte like gjerne 8g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...