Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

Etter å ha spontankjøpt et par lekre sneller som jeg ikke trenger, i et par klasser jeg ikke bruker, så må de jo få hver sin stang som jeg ikke trenger har jeg funnet ut.

Vel, jeg har hatt lyst til å lage et par stenger i lettere klasser, så nå har jeg gitt meg selv den muligheten.

Jeg har bestilt meg 2 stk Rainshadow revelation, 6,6' klasse 2 og 7,9' klasse 4.

I tillegg har jeg bestilt seks eller syv forskjellige snellefester, og noen keramiske enbente ringer til litt tyngre stenger som blir spennende å prøve.

Gøy å ha noen spennende pakker på vei i posten!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett etter et par nye sneller med litt større linekapasitet for #7 9'6" stanga for rigging til laksen. Er blitt besnæret av de nye billigsnellene fra Lamson - men som har samme brems som de dyre modellene. Ettersom jeg er forholdsvis "upretensiøs" når det gjelder fluesneller, men med krav til funksjonalitet, bestilte jeg en  Lamson Liquid 3.5 - et sett med 2 ekstraspoler. Passer meg utmerket at om snella skulle smelle i ei steinrøys så  er det iallfall ikke noen økonomisk katastrofe. Hvis den svarer til forventningene skal jeg ha ei 3.5 snelle til, så er jeg på den sikre siden også om uhellet skulle være ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en haug forskjellige sett med keramiske ringer til stangbyggingen.

Fem forskjellige sett er på vei, så jeg får testet de ut.

Har også kjøpt ørten meter sene i noen forskjellige tykkelser, så jeg får tvunnet fortommer til høstsesongen starter i fjorden.

Har også bestilt litt bindemateriale, og mikroringer.

Må fylle opp boksen til fiskingen starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er en tråd hvor vi skal skrive det vi handler så må jeg vel nevne at jeg kjøpte en Scott s4 906 på vmb her om dagen også. Perfekt streamerstang. Desverre har jeg oppdaget en sprekk i den nederste holken, så jeg har en liten bismak i kjeften. Vet ikke om den var der da jeg kjøpte den, eller om den har kommet Ila. Den timen jeg brukte den en kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært og hentet et par pakker på posten i dag.

Her er det to klinger, en 7,9 fot klasse 4 og en liten lekepinne på 6,6 for i klasse 2

I tillegg har jeg bestilt flere forskjellige snellefester, silketråd og et arsenal av forskjellige ringer og toppringer i forskjellig utvalg av keramiske ringer og minimas.

Masse leketøy!

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...