Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Det blir nok det til neste turné, men på denne turneen trengte jeg en annen type gitar.

.....

 

 

La dette være et 90-tallsminne, men husker når jeg spilte selv, så hadde jeg hvit Jackson gitar med Seymour Duncan humbucker, og en 100 watts Mesa-Boogie topp med 4x12 høytalerkasse  :D Uff, får det blitt mer 90-tallet enn det  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dette være et 90-tallsminne, men husker når jeg spilte selv, så hadde jeg hvit Jackson gitar med Seymour Duncan humbucker, og en 100 watts Mesa-Boogie topp med 4x12 høytalerkasse  :D Uff, får det blitt mer 90-tallet enn det  :D

Alt var bedre før vet du André, og 90-tallet var en høydare både hva musikk og gode klekkinger angår !

Selv var jeg halvlykkelig eier av en snasen Jackson bass på den tiden, tobacco sunburst, men med elektronikk og mic'er som sugde noe helt forferdelig :-D

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Simms Kinetic jakke, den med primaloft gold, må vite !

Har såvidt fått prøvd den, og tar gjerne imot tips om hvilke snører dere anbefaler til denne jakka, som forøvrig er str xl.

Jakka innbyr til langkasting, og snøballkasting går som en lek :-)

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms Kinetic jakke, den med primaloft gold, må vite !

Har såvidt fått prøvd den, og tar gjerne imot tips om hvilke snører dere anbefaler til denne jakka, som forøvrig er str xl.

Jakka innbyr til langkasting, og snøballkasting går som en lek :-)

Merke på snøret er ikke så viktig. Det som teller er at det er DYRT! Synlig prislapp over logoen er et pluss.

Har du kjøpt premiumutgaven med supersonic boost innlagt i kastearmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merke på snøret er ikke så viktig. Det som teller er at det er DYRT! Synlig prislapp over logoen er et pluss.

Har du kjøpt premiumutgaven med supersonic boost innlagt i kastearmen?

Det viser seg at jeg har fått links-utgave av jakka, og at boost'en dermed er i venstre erme !

Får trøste meg med at det kan ligge til rette for noen heftige dobbeltrekk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at jeg har fått links-utgave av jakka, og at boost'en dermed er i venstre erme !

Får trøste meg med at det kan ligge til rette for noen heftige dobbeltrekk :-)

Det er mulig å få kjøpt en illegal chip som man kan montere for å booste høyrearmen også.

Supersonisk dobbelttrekk med turbochip i kastearmen bør gjøre det greit overkommelig å kaste tresifret antall meter, med fløyelsmykt nedlegg av fortom i full strekk.

Godt kjøp!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bestilte meg en ross evolution i kl 3-4 i mist grey, med et SA MPX snøre

Dette skal sitte på en sage cirka jeg holder på å bygge, og fargen matcher snellefeste, ringer og pyntering.

Blir fisefint rett og slett.

Ok førjulsgave fra meg til meg selv. Snilt gjort det der :-)

post-2542-0-11233400-1481231300.jpeg

Endret av Truls H. Johnsen
  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...