Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fikk nettopp et snellefeste tilsendt fra kina, og ble veldig positivt overrasket over kvaliteten og fargen, matt gunsmoke. Solid og lett.

Og best av alt så kom den med innlegg umontert, så det vil være en enkel sak å bruke denne uten innlegg så klingen synes gjennom. Det er stilig, og dette skal brukes på en dan craft gxt klinge i klasse fem. Utrolige disse klingene, meget bra, og man får ccs oppgitt, og de er stort sett riktig klassifisert. Matt karbon pusset klinge synlig gjennom snellefestet... tror det blir stilig!

mms_img-529599672.jpg

Endret av Truls H. Johnsen
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut som jeg får dette stangbygger-greiene ut av systemet. Snarere tvert i mot... så nå som tørkeren min tok kvelden, så bestilte jeg meg like godt en kombinert power-wrapper med tørker og oppgradert alps chucks, så jeg kan pusse kork på den også.

http://www.getbitoutdoors.com/alps-upgraded-pwp.html

Har mange stenger som skal lages, så jeg gleder meg til å få denne i hus, og satt i gang litt bygging ;D

Endret av Truls H. Johnsen
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Håvard Åsbø skrev:

Fikk et par Smith Optics Outlier XL chromapop polariserte briller i posten. Brune glass. Endelig et par decent shades for spotfiske. Har kun prøvd de inne, men ser i hvertfall at de er klarere enn de grise billige 2-3 parene jeg har liggende her. Blir spennende å se om polariseringen er noe bedre. 

Du må gjerne komme med en liten rapport etter litt bruk i elva/vannet. 8)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, devi skrev:

Du må gjerne komme med en liten rapport etter litt bruk i elva/vannet. 8)

Skal prøve å huske det. Det er brunt glass i dem fungerte bra på en liten to-timers session i Glomma. Litt mørkere enn de helt gule guidelinebrillene, men ikke mye. Latterlig kontrast i dem så lenge det er litt sol på Himmelen. Lette briller som er gode og ha på. Store glass også som dekker bedre enn det andre jeg har. Har ikke fått prøvd de på spotfiske på dagtid enda, men skal gi lyd når jeg får gjort det. Kanskje til uka hvis været blir bra

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke kjøpt i dag, men skal hente på posten i dag:

Scierra Brook 7' #2... spent på hvordan denne er! Prisen er iallefall ikke noe å si på (skittfiske)...

Skal parres med Hardy Ultralite FW 1000, og Mike Barrio sitt Smallstream WF1... 

 

Ramler vel fort utpå med et DT#2-snøre fra Barrio også tipper jeg :rolleyes: 

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det vet jeg ikke, men jeg kom tilfeldigvis over da jeg lette etter noen spesielle snøreprofiler. De er forløpig bare i salg i begrenset  omfang i noen vektklasser her i England og ventetiden var 9 dager fra bestilling. Så jeg får få min studerende datter ev til å ta med seg noen hjem til jul liker jeg de.ser ut som de er produsert hos airflo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. Har null erfaring med hardy sine snører så hadde satt pris på om du gadd å gi en oppsummering her etter bruk:)iiinnocent

Edit: glemte å si: sjekket direkte på hardy sine sider etter at jeg leste det første innlegget ditt....#5 var utsolgt/ikke mulig å bestilleccconfused 

Endret av Jan Ingvar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...