Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

Var en tur på Nordisk idag og der hadde de en boks med ting til hav pris.. samleren (horderen..?? :P) i meg kom frem og jeg kjøpte alle posene jeg fant med Fly-Rite som jeg ikke hadde fra før..

Fant også en pakke Tiemco Through Wing som så vedig smart og fin ut der og da.. men den krever jo eget verktøy og skummel lighter bruk.... :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOnge! <<l <<l

Den nye s4s #7 har ankommet heimen forøvrig, sammen med ett par heite pattegriser. <<l

Bestilte selull, rekeøyne og kobberrib fra skitt fiske. Trur du ikke dem var tomme for både selull og rekeøyne!?? Fikk tilsendt en rull med kobber og thats it...hahahaha, lattis.. hva faen skal jeg med ribben uten dubbing og auer!?? ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Waffern

sjekk ut Taimen.com de har selull og kurant mengde kontra Skittfiske.

kommer relativt fort på den billigefrakta, men kan jo også betale for raskere levering :)

for og holde trådens topic.

bestilte ny caps til fiskebruk.

http://www.neweracap.co.uk/basic-ny-yankees-39thirty-prod10298278/ ikke fiskerelatert, men har så stor kabeza att jeg må ha slike capser for og ha den på knollen :D 

har en simms caps men den i l/xl passer dårlig, og det er jo flexfit sin modell, passer når jeg er nyklipt men særs dårlig de 11.5 mnd i året jeg ikke er nyklipt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms Vapor, div fete zonkerstrips, bucktail og nytt superlim  :-*

Og hvordan er "Out of the box" inntrykket av Vapor skoene ?  8)

Vurderer å gi Simms vadesko en sjanse igjen mtp disse skoene, men har kun sett dem på bilde hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i posten i dag 2 stk sneller - Xstream LA  klasse 7-9, som et supplement til laksefisket med en-hånds'en i #8. Ikke så spennende akkurat, men det er maskinerte alu-sneller til en brøkdel av prisen for kjente "in"-sneller. Denne modellen fikk spesiell omtale i en stor test i J&F - eneste minus var litt høyere vekt enn flertallet av de dyre merkene. Har slike fra før i klasse 5-7 og 7-9, til #7-stengene. Disse har fungert helt prima for min del, og den litt høyere vekta merker jeg ikke noe til, i hvert fall ikke i disse tyngre lineklassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simms Vapor, div fete zonkerstrips, bucktail og nytt superlim  :-*

Og hvordan er "Out of the box" inntrykket av Vapor skoene ?  8)

Vurderer å gi Simms vadesko en sjanse igjen mtp disse skoene, men har kun sett dem på bilde hittil.

Lette, solid gjennomførte og litt stilige var det første som slo meg <<l Skal gå dem inn i hælja, så kan prøve å komme med litt skikkelig matnyttig info etter litt testing i fjæra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt på linekjøret i det siste så de to siste ukene har det blitt coastal i slow int, både wf og klump, airflo sixt sense fast int og ridge clear slow int. Alt i #6/ 6-7. Dessuten har det blitt litteratur: 96 sterke fluer som flyter/ sterke fluer for sjøen/ nymfer, sjøørretboka, fluefiske med imitasjoner pluss to store fiskeleksika. Fikk alle bøkene for 450 <<l Har planlagt å begynne med fluebinding lenge, og nå er jeg i gang. Forrige lørdag stakk jeg innom Svein på nordisk og kjøpte bindeutsyr for 3000. inkl anvil apex, uv-lykt/ lim,  masse kroker, pluss materielaer. Har lagd noen reker, clousere, decievere og en zonker. Kjempegøy <<l Nå mangler kun å få fisk på egne fluer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg en sånn i posten http://www.smithcreek.co/rod-clip.php

+ noen slike http://www.tippetac.com/

Geniale dingser som jeg ikke fatter hvordan jeg har klart meg uten  :o;D

Fikk også en Burkheimer Classic 8'9'' klasse 4  <<l <<l

Du er totalt uhelbredelig. Hittil i år har jeg brukt kroner 0,- (bare betalt en stang jeg kjøpte i fjor), men snart skal jeg ut og snuse på nettet etter billig tippetmateriale av god kvalitet.   ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt 3 liner idag. Fann ei tilbuds korg og fekk ordna meg eit tilbud.

Snowbee prestige xs fly line wf6f

Snowbee prestige xs fly line wf5f hi-viz

Guideline force wf5f

Har og kjøpt keramiske trådholder. To spoler med tråd.

Og fekk henta min nye iPad Air idag som eg vann i ein spørreundersøkelse(sweeeet) <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg en sånn i posten http://www.smithcreek.co/rod-clip.php

+ noen slike http://www.tippetac.com/

Geniale dingser som jeg ikke fatter hvordan jeg har klart meg uten  :o;D

Fikk også en Burkheimer Classic 8'9'' klasse 4  <<l <<l

Du er totalt uhelbredelig. Hittil i år har jeg brukt kroner 0,- (bare betalt en stang jeg kjøpte i fjor), men snart skal jeg ut og snuse på nettet etter billig tippetmateriale av god kvalitet.   ;)

ppcrazyeyes ppcrazyeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil i år har jeg brukt kroner 0,- (bare betalt en stang jeg kjøpte i fjor), men snart skal jeg ut og snuse på nettet etter billig tippetmateriale av god kvalitet.   ;)

Da tør jeg foreslå Abulon Top  <<l

Usikker på om denne er å få i tynnere enn 0.25, men får du først knytt flua til denne så holder den sesongen ut  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...