Gå til innhold

Hva har du kjøpt i dag?


Victor P

Anbefalte innlegg

Var en tur innom Jarle & Bjørnar i dag. Dro derfra med ei ny vadebukse Simms G3. Og ei ny 1-hånds stang til laksen - Scott S4 9'6" #8. Pluss noe annet småtteri - ei line SA GPX WF8-F, pluss en Rio Spey VersiLeader (klar poly-) så vi får greiene ned til laksen. Og kroker til bombere, da... Spey-lina var han tom for i dag, så den må jeg vel vente på til over påske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fluedengern: Du har utstyr nok og du har fluer nok. Som jeg har sagt til andre som er fullstendig kjørt i dette fluefiskehysteriet: Pakk ned bindeutstyret, kom deg ut på trappa og still deg spørsmålet: Hva kan jeg gjøre for mitt nærmiljø i dag? Samfunnet trenger deg! (PS! Bare kom innom om du vil ha hundebæsj-poser).    

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@fluedengern: Du har utstyr nok og du har fluer nok. Som jeg har sagt til andre som er fullstendig kjørt i dette fluefiskehysteriet: Pakk ned bindeutstyret, kom deg ut på trappa og still deg spørsmålet: Hva kan jeg gjøre for mitt nærmiljø i dag? Samfunnet trenger deg! (PS! Bare kom innom om du vil ha hundebæsj-poser).

Jeg imponerte meg selv med å gi 200kr til ei gammel dame her om dagen :-)

Det var riktignok hennes 200 lapp, som hun mistet på gulvet i butikken uten å tenke over det, men alikevel syntes jeg det var utrolig raust gjort av meg. Det hender rett som det er jeg blir rørt til tårer av egen godhet, og dette var et slikt tilfelle.

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom ZXL Knut. Gratulerer.

 

Ja, det var ei knallstang om man ikke forventer en kjepp. Men langt i fra så spagetti som jeg hadde fryktet. Gleder meg til på prøve den med et snøre med kortere klump enn hva jeg har på nå (AirFlo Super-Dri Distance Pro 17m), som brukes til en TCX 590-4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei. Du har  allerede altfor mye fluendenger'n. Du hadde fint klart deg med to stenger og to sneller. En til sjøørret og en til brunørret. Så kunne du hatt ei gammal raje som back-up i tilfelle knekk. That's a fact! 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...