Gå til innhold

Oslo fjorden i dag.


Tom R

Anbefalte innlegg

Slenger ut en kort rapport. Jeg og Bent Ove var ute i dag for å prøve lykken. Det ble to ørreter og en torsk på land. Vi mista også to ørreter. Største var ca 50 cm men veldig tynn. Torsken veide ca 3 kg. Det var ganske surt og kaldt pga vinden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 1 måned senere...

Var i dag ute en tur, ser ut som det meste er nå åpent!!!! :)

ble ikke det store et napp var det vi så av fisken, men deilig å se fjorden åpen igjen. Bare denne sure vinden legger seg og tempen går opp kan dette bli bra iløpet av noen dager/uker..

Noen andre som har no nylige rapporter?

post-957-13949846161807_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Huttemeitu' date=' det så kaldt ut! :shock:

 

Var ute en tur på søndag i denne elven. En liten Spring Creek. Bare som en kontrast mener jeg...[/quote']

 

Kom igjen tmags....gi oss en liten stemningsrapport da :), om ikke akkurat på denne tråden.

 

Mvh

Rolf J. Fjærbu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det min tur til å gå tomhent hjem fra Askerlandet etter et par timers fiske fra 19-21. Ikke noe liv den tiden vi var ute.

 

Fisken er nok i bettet. Traff på noen isfiskere som hadde dratt opp mange fine eksemplarer på agnsild. De mente det var best på morgenen frem til ca kl 1100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det først utraset lagt bak seg, endelig.

Fikk se en del Sø vak, 2 hugg etter flua. + mye torsk fulle av blå grønn børstiss(den medium store typen)

Å så fikk jeg kult new zealand inspirert torske fiske, morro. 3,2

post-957-13949846304491_thumb.jpg

post-957-1394984630544_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...