Gå til innhold

Foredrag med Håvard Stubø


Vidar Langerud

Anbefalte innlegg

Vi i Hedemarken Fluefiskeforening gjør vårt for å korte ned ventetiden med et foredrag til. Denne gangen er det Håvard Stubø som er foredragsholder, og det handler om fjellfiske på Nordkalotten, med spesielt fokus på røye.

Dette blir tirsdag 11. februar kl. 19.00.

Sted: Ottestad klubbhus, O. Blehrsv 32

Gratis inngang for medlemmer,  50,- kr for ikke-medlemmer.

Alle er hjertelig velkomne

Mvh

Vidar Langerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

En stor takk til Håvard Stubø for et veldig godt foredrag i kveld :D

Det var et meget godt oppmøte og jeg tror alle koste seg veldig under foredraget. Håvard er meget dyktig til å formidle på en lun og god måte og jeg anbefaler andre foreninger som ikke har hørt Håvard fortelle om sitt fluefiske om å huke tak i han og bli med inn i Håvards fluefiskeverden.

Det er i høyeste grad en god verden å være i <<l <<l <<l

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor takk til Håvard Stubø for et veldig godt foredrag i kveld :D

Det var et meget godt oppmøte og jeg tror alle koste seg veldig under foredraget. Håvard er meget dyktig til å formidle på en lun og god måte og jeg anbefaler andre foreninger som ikke har hørt Håvard fortelle om sitt fluefiske om å huke tak i han og bli med inn i Håvards fluefiskeverden.

Det er i høyeste grad en god verden å være i <<l <<l <<l

Terje

Ja, det var et trivelig og interessant foredrag av Håvard  <<l

Takk for flotte tilbakemeldinger. Det er et veldig takknemlig og kunnskapsrikt publikum dere har på Hedemarken. Og ikke minst var det hyggelig at oppmøtet var så bra. Tusen takk for en veldig hyggelig kveld! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...