Gå til innhold

HOOKED + Fluefiskesiden = SANT


Anbefalte innlegg

Hvilken tråd/tråder er borte ?

Noen som vet ?

Ruffen sine store muskler og ekstremt seksi kropp med bilder er borte.

Flax for meg at jeg har plenty med bilder av Ruffen, da  ;D

Utover det så vet jeg om noen tråder jeg skulle ønske var borte, men så heldig er man vel ikke  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tråd/tråder er borte ?

Noen som vet ?

Ruffen sine store muskler og ekstremt seksi kropp med bilder er borte.

Flax for meg at jeg har plenty med bilder av Ruffen, da  ;D

Utover det så vet jeg om noen tråder jeg skulle ønske var borte, men så heldig er man vel ikke  ;D

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tråd/tråder er borte ?

Noen som vet ?

Mer info her: http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=32031.msg520194#msg520194

Men det dreier som om innlegg mellom 24/25 og i dag. Så det er dessverre mer enn akseptabelt innhold som er tapt i interveven.

Har lagt inn et par gir ekstra nå i drifts/oppgraderingsplanene. Det var ikke tenkt utført litt nærmere våren (sinnsykt busy om dagen), men det må vi bare ta oss tid til ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sånn er det bare.

Hvis det noen som ikke tåler det at innlegg har blitt borte så finn en annen lekeplass.

Det er bare å legge inn sine egne innlegg på nytt,verre er det vel ikke.

Syting er det verste jeg vet,løs heller problemet.Sutring er for drittunger...... ;D

Tom.

Litt surt å miste innlegg da når målet er 10.000 innlegg før 1. april og 15.000 før nyttår!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sånn er det bare.

Hvis det noen som ikke tåler det at innlegg har blitt borte så finn en annen lekeplass.

Det er bare å legge inn sine egne innlegg på nytt,verre er det vel ikke.

Syting er det verste jeg vet,løs heller problemet.Sutring er for drittunger...... ;D

Tom.

Enig Tom. Fremad i alle retninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt surt å miste innlegg da når målet er 10.000 innlegg før 1. april og 15.000 før nyttår!  ;D

Ok.Fullt forståelig. :)

Jeg tror de fleste her gir deg KRE for tapt arbeidstid,så du får 150 for free eller disp om du vil. ;D

Du mangler 1713 innlegg på 31 dager,det gir oss litt over 55 innlegg pr.dag.

Da har du fått større KRE enn egentlig fortjent fordi nedetiden har ikke vært så mye som 72 timer,men på den annen side irritasjonsmomentet kan ha skapt frustrasjon slik at noen og enhver kan ha blitt satt ut.

Jeg mener da at det er rimlig å sette en kompensjasjonsgrense på minimum 72 timer i dette tilfellet.

Hvis ytterligere,eller forlenget sykemelding ønskes,vennligt ta kontakt med undertegnede og

jeg skal til mitt ytterste prøve å etterkomme et sådant ønske. <<l

Med vennlig hilsen.

Tom Syversen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig blir man ofte tvunget til å ta noen valg, også av teknisk karakter. Eksempelvis er forumsoftwaret SMF i 1. familien i praksis End Of Life. Så det må oppgraderes/skiftes. Tilpasning av site+forum til alle enheter (tablet+mobil) er en selvfølge, uten bruk av 3.part apps ala Tapatalk.

Fjerne støtte for Tapatalk er et skritt i feil retning. Folk som følger MANGE forum fra mobile enheter (mobil/nettbrett) syns denne appen er noe av det mest geniale som noen gang har vært oppfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig blir man ofte tvunget til å ta noen valg, også av teknisk karakter. Eksempelvis er forumsoftwaret SMF i 1. familien i praksis End Of Life. Så det må oppgraderes/skiftes. Tilpasning av site+forum til alle enheter (tablet+mobil) er en selvfølge, uten bruk av 3.part apps ala Tapatalk.

Fjerne støtte for Tapatalk er et skritt i feil retning. Folk som følger MANGE forum fra mobile enheter (mobil/nettbrett) syns denne appen er noe av det mest geniale som noen gang har vært oppfunnet.

Tapatalk ble benyttet mye av meg i hvertfall! Genial app, som gjør det hele veldig enkelt når man ikke har tilgang på pc! Er denne muligheten borte, er det som tidligere sagt, VELDIG synd...

Det står ikke at vi skal fjerne støtte for Tapatalk, men å gjøre forum og site responsivt på mobil og nettbrett uten å tvinges til å benytte 3.parts apps/plugins.

Når det er sagt, all mulig tilleggs software / mods /plugins gjør en nettside sårbar. Og det er spesielt tilfellet med FFS som beskrevet tidligere kjører på plattformer som delvis allerede er sluttet supportert (joomla 1.5) og en relativt gammel forumengine.

Selv om oppgradering vil medføre endringer, er det bare en nødvendighet. Jeg gidder iallefall ikke bare "male over" når man faktisk må bytte "gammelt reisverk" so to speak. Det skaper bare enda mer ustabilitet og sårbarheter for hacks, hijacks, bots og annen fanden-vare.

--

Lagt til : Når det er sagt, er det veldig bra dere kommer med feedback som dette. Som skrevet i OP vil vi jo vite hva dere savner, trenger, ikke savner etc. Så kjør på!

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt surt å miste innlegg da når målet er 10.000 innlegg før 1. april og 15.000 før nyttår!  ;D

Ok.Fullt forståelig. :)

Jeg tror de fleste her gir deg KRE for tapt arbeidstid,så du får 150 for free eller disp om du vil. ;D

Du mangler 1713 innlegg på 31 dager,det gir oss litt over 55 innlegg pr.dag.

Da har du fått større KRE enn egentlig fortjent fordi nedetiden har ikke vært så mye som 72 timer,men på den annen side irritasjonsmomentet kan ha skapt frustrasjon slik at noen og enhver kan ha blitt satt ut.

Jeg mener da at det er rimlig å sette en kompensjasjonsgrense på minimum 72 timer i dette tilfellet.

Hvis ytterligere,eller forlenget sykemelding ønskes,vennligt ta kontakt med undertegnede og

jeg skal til mitt ytterste prøve å etterkomme et sådant ønske. <<l

Med vennlig hilsen.

Tom Syversen.

Er du lege, Tom? Da er jeg sikker på at du har et verv i Legeforeningen også. Makan til kverrulanter.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Tom Syversen er alter egoet til denne doktorn med kjempedilla på bukter, fra kasteklinikken til Fismen? Det ville jo forklart en hel del!

On topic: Flott at siden blir gjort mer mobilvennlig og uavhengig av 3.parts-apps. Selv om jeg aldri vil slutte å bruke tapatalk til forumdelen, er det kurant å svippe innom fluedatabasen osv på mobilen når man sitter ved stikka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du lege, Tom? Da er jeg sikker på at du har et verv i Legeforeningen også. Makan til kverrulanter.  ;D

Nei,og beklager på det dypeste at det forrige innlegget kunne gi inntrykk av akkurat det. :-[

Imiddlertid er jeg på ditt parti,og vil støtte opp om at hvis du ikke klarer 10000 innlegg før 1.April,så er

det ikke din feil.Det er rett og slett på grunn av SESW.(System Error Soft Ware.)

Emil.

Jeg er ikke alter egoet til doktoren,(hvis det nå ikke skulle vise seg at det ligger på et høyere plan,og at det er slik

at jeg havner i en slags trance uten selv å vite det? ;D)men at jeg har kjempedilla på bukter er imiddlertid en sannhet uten noen som helst modifikasjoner. :)

Om det forklarer noe er litt uvisst for meg,men...

Superratus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...