Gå til innhold

Vision 2014


Mvtfisk

Anbefalte innlegg

Ja jeg er spent på hvilken respons vision får i årene som kommer. Ser at villmarksbutikken på jessheim har begynt og ta inn litt vision så dem stiller nok opp så folk får teste. Jeg synes spes på snørefronten og bekledning og bæresystemer virker dem meget spennende. Stengene har jeg ikke testet så der skal jeg ikke uttale meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Vision hadde veldig mye bra å by på for endel år siden, både hva stenger, sneller, snører og vadebukser angår.

Vision 3-Zone og Extreme/Extreme + syntes jeg var knallgode stenger, det samme med tidlige utgaver av Extreme vadebuksa og Extreme Distance (blir komisk mye Extreme her  ;D) snøret.

Men det jeg har vært borti av Vision produkter de senere årene har jeg ikke så mye godt å si om desverre, tilfeldig eller ikke.

Tror også det skal godt gjøres for et slik merke å vinne tilbake markedsandelen det hadde, etter å ha vært mer eller mindre borte fra kartet her i norge en stund, men hva vet jeg  :)

Jeg vet ihvertfall at det er en tøff bransje, og det er ikke gitt at alle overlever . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også 3-zone stangserien. Snørene har jeg ikke testet så mye til nå men skal få testet en del i sommer.

Bruker enda noen av di gamle xlb snellene til vision og jeg synes de fungerer utmerket  <<l

Håpet for vision i Norge er jo at dem får di riktige butikkene og folkene til og selge tingene deres. Blir vertfall artig og se hva som skjer, dem har liksom manglet litt di siste årene i utstyrs jungelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Brukte den litt i fjor under testing av stenger og snører. Fikk kjørt noen laks også og det virket helt OK. Selvsagt kan det ikke sammenlignes med sneller som koster 4 og 5 ganger mere men absolutt en bra snelle til den prisen. Om du skulle velge og kjøpe den så husk bare at du slakker opp bremsen maksimalt når den ikke er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere eldre, men gode ting fra Vision <<l 3Zone er som sagt meget lettkasta og fine, har sjøl hatt/har flere av dem. Plenkasta faktisk en SV-9' #6 på en gressplen nå seinest i kveld som var. Meget jevn og tilgjivelig - selvfølgelig  <<l

Snellene i billig og mellomsjiktet, som er de eneste jeg kjenner, er knallbra saker. Har feks hatt en GT 5/7 med på mange turer i alle slags mulige habitat, kanskje for det meste til gjørmefiske. I maaange år, og flere skal det bli. Kanontight, holdbart, jevnt og trofast er min mening <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...