Gå til innhold

Du veit du er fluefisker når...


Victor P

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Du vet du er sjøfluefisker når du midt på deilige sommeren faktisk tar deg selv i å savne tre grader kaldt vann opp til navelen, stiv kuling og sludd i ryggen...

Grøss...

Lurer noen ganger på hva som er galt med meg...

Friluftsfjorden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når du ute på byen stadig må si:

 

"Nei, jeg er ikke homo. Jeg tørrtrener fluekast med dobbelttrekk.  Synes du jeg bruker for mye håndledd?"

 

Deretter blir påspandert en øl av en svær jævel i skinncaps som sier:  "Like your style.  Wanna go fishing with me?"

 

Og etter å ha avverget situiasjonen tenker at jeg må være litt mer diskret, så jeg legger hendene i fanget og isteden trener på giftig inntrekk av caddis.  Før jeg blir hivd på hue og rævva ut - beskyldt for å sitte og stryke laksen under bordet.

 

Slik går nå dagan.

  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du er fluefisker

når du leser denne tråden, og faktisk alvorlig talt stopper opp noen sekunder, ser ut av vinduet og tenker at: 

"Ja, jøss, det finnes jo faktisk noen karer som ikke tenker fluefiske og natur. Hmm, lurer på hva de driver med?"  :D

 

Jeg mener; de kan jo ikke i det uendelige kjøre på 20-år-finne-meg-sjæl, 30-år-realisere-meg-selv eller 40-år-kjøre-kriseplan, eller 50-år-det-ække-så-farlig-lengre eller 60-år-hva-var-det-jeg-skulle-drive-med-igjen?  iiinnocent  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du:

  • kroker fisk i søvne og våkner fordi du har klappet til deg selv.
  • ryker en ørret og sorgen ikke slipper taket før.....ikke slipper taket.
  • midt i et møte avbryter presentasjonen med "ÅÅååååååh!" fordi sjøørreten i bukta utenfor vakte.
  • mottar mail om definisjonen på autisme.
  • rusler sliten og medtatt hjem etter en flere fiskeløse dager med et spørsmål i hodet "Hva faen er det jeg driver på med?", for senere på kvelden å binde fluer som skal lokke frem fisken.
  • kontinuerlig overvåker sporingen av pakken fra Skitt Fiske
  • stempler alle fluefiskere som notoriske lystløgnere, inkludert deg selv.
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...