Gå til innhold

Finnmark uke 30.


Ingar Rognås

Anbefalte innlegg

Vurderer en tur oppover i 8-9 dager ca uke 30 sammen med en kamerat. Nå har det seg slik at ingen av oss har fisket i finnmark før og er ganske grønne med tanke på områder, hvor man bør gå inn fra o.l. Ønsker helst elvefiske men en kombinasjon av elv/ vann er helt klart spennende.

Tanken er å bruke en dag på å gå seg inn i et område så det hadde vært fint om det var noen som ville dele litt info. Gjerne på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli hjemme , Finnmark er avlyst i år  :D .

Ingar , send meg en pm , er oppi der på samme tiden og kan mulig vise deg en plass eller to med litt tørrfluefiske etter laks (er like morro som Ørret, bare at laksen er vanskeligere å lure enn ørretten , og større da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli hjemme , Finnmark er avlyst i år  :D .

Ingar , send meg en pm , er oppi der på samme tiden og kan mulig vise deg en plass eller to med litt tørrfluefiske etter laks (er like morro som Ørret, bare at laksen er vanskeligere å lure enn ørretten , og større da)

Hallo Lars,

Tror ikke du får lurt meg borti laksefiske ;) men jeg tar nok kontakt for et og annet tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli hjemme , Finnmark er avlyst i år  :D .

Ingar , send meg en pm , er oppi der på samme tiden og kan mulig vise deg en plass eller to med litt tørrfluefiske etter laks (er like morro som Ørret, bare at laksen er vanskeligere å lure enn ørretten , og større da)

Hallo Lars,

Tror ikke du får lurt meg borti laksefiske ;) men jeg tar nok kontakt for et og annet tips.

Er jo lov til å prøve å lokke folk over til the dark side da  ;D .

Skal dere leie bil eller kjøre opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli hjemme , Finnmark er avlyst i år  :D .

Ingar , send meg en pm , er oppi der på samme tiden og kan mulig vise deg en plass eller to med litt tørrfluefiske etter laks (er like morro som Ørret, bare at laksen er vanskeligere å lure enn ørretten , og større da)

Hallo Lars,

Tror ikke du får lurt meg borti laksefiske ;) men jeg tar nok kontakt for et og annet tips.

Er jo lov til å prøve å lokke folk over til the dark side da  ;D .

Skal dere leie bil eller kjøre opp ?

:)

Leier nok bil da det kun blir 8-9 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...