Gå til innhold

Nytt forum på plass


Anbefalte innlegg

Super bra at ting blir justert så fort, nå begynner det å ligne noe her!

Takk for dato på innlegg oppe.

 

Hvis bakgrunnen var enda en tone mørkere ville jeg ikke protestert, men det er tross alt bedre enn før.

Og ellers virker det fint å finne rundt i, det meste er bare en tilvenningssak når man har rotet litt rundt i den gamle sida for lenge..

 

Bra jobba Nor!

 

Hilsen Thomas

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her...

 

Når det gjelder at # innlegg ikke øker er dette notert og bekreftet. IPB sentralt (leverandøren av forum softwaret) er på ballen. Jeg fant ikke feilen selv. 

Super bra at ting blir justert så fort, nå begynner det å ligne noe her!

Takk for dato på innlegg oppe.

 

Hvis bakgrunnen var enda en tone mørkere ville jeg ikke protestert, men det er tross alt bedre enn før.

Og ellers virker det fint å finne rundt i, det meste er bare en tilvenningssak når man har rotet litt rundt i den gamle sida for lenge..

 

Bra jobba Nor!

 

Hilsen Thomas

Skal se om jeg tør ta den et lite hakk til. Skal se i kveld.

 

Selv lurer jeg på hvorfor jeg står som frakoblet når jeg er innlogget på forumet, og hvorfor jeg ikke får mottatt pm?

Vedr PM. Sjekk om innboksen din er full. Har satt limit til 500 stk. 

Frakoblet / /logget på. Kan være et cache problem. Om du eller andre føler dette vedvarer, gi beskjed igjen så skal jeg ta en ny titt.

Ha en fin en!

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere sider?

kjøp en skjerm til og ha fler nettlesere oppe :P

Genialt ;-)

Men på det gamle forumet kunne man velge "Se alle", hvis det gjaldt opp til 5-6 sider i en tråd, og den muligheten har man ikke nå.

For mange er det mer enn god nok grunn til å slette kontoen sin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også muligheten for å vise alle sider i en tråd. Nor? Mulig å aktivere eller må vi leve med dette ? :)

Det er ressurs årsaker til at man vil dele opp større lister i flere sider. Jo flere slike Jackson man åpner for jo mer lag og lugg blir det.

Det er en grunn til at også Google har søketreff på flere sider :-)

Så umiddelbart kommet jeg ikke til å gjøre noe med dette. Med mindre det blir høylytte demonstrasjoner med paroler utenfor kåken!

B

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...