Gå til innhold

Startproblemer


Anbefalte innlegg

Har litt startproblemer på det nye forumet. Veldig uvant. Ser at jeg fikk noen venneforespørsler, men jeg visste ikke hva jeg skulle trykke på, så jeg tror jeg slettet dem. Ikke vondt ment det altså. Har en rekke andre problemer også, og synes ikke jeg har samme oversikten som før.  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt startproblemer på det nye forumet. Veldig uvant. Ser at jeg fikk noen venneforespørsler, men jeg visste ikke hva jeg skulle trykke på, så jeg tror jeg slettet dem. Ikke vondt ment det altså. Har en rekke andre problemer også, og synes ikke jeg har samme oversikten som før.  :rolleyes:

Yo! Jeg er klar over at for de ivrigste posterne ville enhver forandring være uvant og tildels farlig. Man har fått plasseringer og klikkmønster langt under huden, så å "bryte opp dette" skaper en kortslutning uansett.

 

Setter pris på at du er såpass mild i formen og baker det inn i "uvant" :D kunne kommer mange strofer her vil jeg tro.

 

Så, hva kan jeg gjøre for å hjelpe? 

Fortell meg hva som plager deg, enten her eller i et PM om det blir for grovt språk.

Har dessverre ingen mulighet til å "gjenskape" venneforespørsler om det var det du slettet. Men om du trykker på "vis alle varsler" topp høyre (jordkloden), vil du kanskje se de igjen der. http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notificationlog

 

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...