Gå til innhold

Forslag til destinasjoner! juni/juli..


This Fish

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Dette blir andre året jeg prøver å få med meg gutta i familien på en 4 dagers fisketur.

I fjord dro vi til kilefjorden i slutten av mai. Ble mye småfisk, men ikke noe å skryte av.

Kan hende at det var litt i det tidligste laget og at det var mye vann i elven.

 

Jeg har blitt helt besatt av fluefiske, så jeg prøver å smitte det over på de andre:).

Vi har fisket en del i sjøen siden vi kommer fra kysten, men vi har vel alle lite erfarig når det kommer til elver og ferskvann..

 

Turen er satt til midten av juli, så muligheten er vel større da:).

 

Håper jeg får mye gode tips så jeg kan gjøre gutta fornøyde og ivrige på vår nye tradisjon:)

 

.

 

*4-5timer kjøring går fint. (fra tønsberg)

 

*Gjerne stoppe flere steder.

 

*Bobil parkering.(har med telt) men tipper gamlefar ikke er så keen på det siden han har dobbeltseng:P

 

*Noen timers gåtur går fint.

 

*Helst mye stor ørret! ;) hehe

 

Mvh This Fish! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! 

 

Dette blir andre året jeg prøver å få med meg gutta i familien på en 4 dagers fisketur.

I fjord dro vi til kilefjorden i slutten av mai. Ble mye småfisk, men ikke noe å skryte av.

Kan hende at det var litt i det tidligste laget og at det var mye vann i elven.

 

Jeg har blitt helt besatt av fluefiske, så jeg prøver å smitte det over på de andre:).

Vi har fisket en del i sjøen siden vi kommer fra kysten, men vi har vel alle lite erfarig når det kommer til elver og ferskvann..

 

Turen er satt til midten av juli, så muligheten er vel større da:).

 

Håper jeg får mye gode tips så jeg kan gjøre gutta fornøyde og ivrige på vår nye tradisjon:)

 

.

 

*4-5timer kjøring går fint. (fra tønsberg)

 

*Gjerne stoppe flere steder.

 

*Bobil parkering.(har med telt) men tipper gamlefar ikke er så keen på det siden han har dobbeltseng:P

 

*Noen timers gåtur går fint.

 

*Helst mye stor ørret! ;) hehe

 

Mvh This Fish! 

http://raaum-gaard.no/kjoglum/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...