Gå til innhold

Legge inn bilder


GAB

Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...

Prøver å laste opp bilder til galleriet, men får bare feilmelding. Har kommet så langt at jeg har fått laget et album, men der stopper det. Ser at 200MB er maks filstørrelse så da skulle vel et lite bilde på 3,5MB kunne la seg gjøre å få på plass.

Er ikke bare meg som ikke fikk lastet opp bilder til galleri da, skjønner jeg.

Får feilmelding hver gang jeg prøver å legge til bilder i galleriet jeg, også . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd photobucket.com Lars? Fungerer kjempe fint og det er gratis. :)

Har såvidt kikket på photobucket, ja. . . Har ikke lastet opp bilder der enda, men bruker flickr innimellom.

Å legge ved bilder i innleggene på forumet her har jeg ikke noe problemer med, men dette galleriet funker heller dårlig.

Sitter for det meste på iPad, og nye ffs kan vel ikke sies å være særlig iPad-vennelig ;-)

Men å laste opp bilder til galleriet lar seg ikke gjøre hverken på iPad eller pc.

Takk for tips om Photobucket uansett . . . Skal se litt nærmere på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungere bra det der. Du må gå inn nederst på forumet og bruke full versjon(helt nede til venstre)

Så bruke full editor og så legge inn som vanlig . Enkelt som bare det :-) (smilys finnes ikke da)

Du har selvfølgelig helt rett her, Lars :-)

Jeg får til å legge inn bilder på ffs fra iPad'en, men de kommer alltid i innlegget som thumbnails.

Er klar over at jeg flisespikker litt her, men savner valgene man får om man bruker "full versjon" feks på pc . . .

Savner også muligheten til å bruke smilyes på iPad'en.

Men nå har jeg klaget nok ! Har langhelg fra i dag, og skal bruke hele helga på å avslutte årets ørretsesong, så humøret er upåklagelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har selvfølgelig helt rett her, Lars :-)

Jeg får til å legge inn bilder på ffs fra iPad'en, men de kommer alltid i innlegget som thumbnails.

Er klar over at jeg flisespikker litt her, men savner valgene man får om man bruker "full versjon" feks på pc . . .

Savner også muligheten til å bruke smilyes på iPad'en.

Men nå har jeg klaget nok ! Har langhelg fra i dag, og skal bruke hele helga på å avslutte årets ørretsesong, så humøret er upåklagelig ;-)

 

Håper vi får se noen bilder fra årets siste tur etter helga da !

Skitt fiske

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...