Gå til innhold

Sponsorkontrakt i 2014?


.JB

Sponsorkontrakt i 2014?  

47 stemmer

  1. 1. Går du inn i sesongen 2014 med sponsorkontrakt!

    • Ja, fornyet kontrakt med samme leverandør som tidligere.
      0
    • Ja, men har skiftet samarbeidspartner(e) fra ifjor.
    • Ja, mitt første år med sponsorkontrakt. Jippi!
    • Nei, jeg må foreløpig kjøpe alt utstyr for egne penger, men håper på prosenter.
    • Nei, og det er dessverre ingen utsikter til sponsorkontrakter for denne krabaten.


Anbefalte innlegg

Ha-ha . . . Jeg er leder i janteklubben, men medgir at jeg av eget ønske kommer til å gå usponset igjennom hele min fluefiskekarriere :-)

Kan egentlig ikke sutre over at jeg ikke har råd til å holde meg med det utstyret jeg ønsker som usponset heller, når jeg ser hvor idiotisk mye fiskeutstyr jeg har.

Selv syntes jeg tanken på å måtte holde seg til utstyr kun av ett merke, eller fra én leverandør, virker kjedelig, så takk, men nei takk :-)

Ellers syntes jeg det er hyggelig at du liker dine egne innlegg, Jørn :-D

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Litt typisk jante-Lars å påpeke at det er jeg selv som har trykket liker på innleggene mine. Man kan faktisk bare trykke liker en gang på eget innlegg (forsøker man flere, blir det bare liker-liker ikke-liker-liker ikke osv) så det er vel ikke så mye å henge seg opp i?????

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsan, ser vi en tendens til at nærmere 90 prosent ikke har sponsor, men betaler hele gildet selv? PS! Er man sponset av turoperatør som arrangere flueturer, så telles selvfølgelig dette også. Mange av oss har jo også kombinasjoner av kontrakter, og det er ikke akkurat noe å skamme seg over!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Litt typisk jante-Lars å påpeke at det er jeg selv som har trykket liker på innleggene mine. Man kan faktisk bare trykke liker en gang på eget innlegg (forsøker man flere, blir det bare liker-liker ikke-liker-liker ikke osv) så det er vel ikke så mye å henge seg opp i?????

Syntes bare det lukter av dårlig selvtillit jeg, og det er ei lukt jeg kan være foruten . . .

Er det slik at du fortsatt sliter med å presentere flua på 30 meter i motvind, eller er det illeluktende vadebukser som forårsaker den dårlige selvtilliten ?

Eller er det slik at du føler deg som ubrukelig white trash fordi du fortsatt ikke er sponset i hue & ræva ?

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på en sponsoravtale med ett eller annet bryggeri, det hadde vært noe. Og seff egen sjåfør så man slapp å kjøre med promille.

Nå snakker vi !!!!

Her er jeg også åpen for forslag, men bryggeriet bør helst ikke være Grans, eller annen kina-vare, og det samme gjelder langt på vei sjåføren ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

1.April eller ikke! Jeg satser hardt på en sponsor for denne sesongen. Har endelig bestemt meg, for å ta et steg videre i min helt nyetablerte hobby. Siden jeg har så usedvanlig trangsynhet, satser jeg alt, på at Synsam eller Spec Saver, trår inn på banen for å ta litt annsvar. Får jeg til noe i denne retningen, vil jeg kunne se alt fra med helt nytt syn. Alt jeg har tidligere nevnt, eller diskutert, vil mest sannsynlig, få en helt ny mening, og jeg kan med æra i behold, skifte meninger uten å se meg tilbake på tiden med feilaktigheter og tåkesyn. Ahh, skal bli så godt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.April eller ikke! Jeg satser hardt på en sponsor for denne sesongen. Har endelig bestemt meg, for å ta et steg videre i min helt nyetablerte hobby. Siden jeg har så usedvanlig trangsynhet, satser jeg alt, på at Synsam eller Spec Saver, trår inn på banen for å ta litt annsvar. Får jeg til noe i denne retningen, vil jeg kunne se alt fra med helt nytt syn. Alt jeg har tidligere nevnt, eller diskutert, vil mest sannsynlig, få en helt ny mening, og jeg kan med æra i behold, skifte meninger uten å se meg tilbake på tiden med feilaktigheter og tåkesyn. Ahh, skal bli så godt... :-)

Haaahaaaa!   <<l  <<l  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...