Gå til innhold

Korleis lyd er det i Danielsson original serien?


Tverborgvik

Anbefalte innlegg

Veit temaet har vore belyst i tidlegare trådar, men ingen tydelege svar har vorte gjeve.

Tenkjer å gå i anskaffing av ei Danielsson Nymph W snelle til mi nye Orvis Access 9" 5'er.

Vekta, storspolen og smaken for det klassiske er det som trekk meg mot Nymph snella. Men for meg er "go'lyden" viktig, og då meiner eg knarr eller klikking. Er det same (etter mi meining tjipe) lyden i originalserien som det er i Loop sine sneller? Dvs; ingen lyd anna enn litt "swooshhhhh"?

Kva erfaringar har folk med snella? Har ikkje planar om å legge ho i sand, eller krype gjennom sahara, så sand i huset ser eg ikkje for meg vert eit reelt problem. Men kan dette med sand verte problematisk sjølv om ein fiskar på fjell og i tjern og ikkje drassar snela langs stien bak seg?

Og om ikkje snella har lyd; har Lamson Konic lyd?

Mange spørsmål, men det er lov å spørre  pppray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen lyd i de. Eneste som er er den lyden gummihjula lager når fisken raser ut. I tillegg er det ingen brmes, men bare overløpsbrems, så man må bruke hånda.

 

Min erfaring me Original serien er at det er ingen andre sneller jeg bruker til ørretfiske i ferskvann. 

 

Om du vil ha knarr, så er Original serien ikke noe for deg.  Om du vil ha minimalistisk funksjonalitet innpakket i et flott utseende, så er denne serien def noe for deg.

Riktig nok vil jeg anbefale Dry Fly til en 5er stang, jeg har Nymph W på min 3er og den tar akkurat nok backing + 3er line.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Igor at Dry Fly passer best til #5. For meg er det ikke noe problem å holde snella ren. Min første Original kjøpte jeg i 1988 (LOOP 2)

På min Nymph W. har jeg #4 med kort klump og #3 long belly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...