Gå til innhold

XXL og priser på ting og tang...


Skævvens_Mann

Anbefalte innlegg

Jeg har handlet en del på XXL. Lettvint og greit siden de har det meste av tur-utstyr

på ett brett. Men er det bare jeg som synes de er dyre på det meste?

Da snakker jeg ikke om ett og annet tilbud eller kampanje, men i det store og

det hele lissom? Jeg finner nesten alltid samme vare langt billigere på nett

eller for den saks skyld i andre butikker. Er det bare jeg som blingser?

 

Har en sterk følelse at markedsavdelingen der bare er utrolig dyktige til

å få de til og fremstå som et rimelig alternativ, og at det overhodet ikke stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxl har såkalt prisgaranti

"Dersom du kan kjøpe identisk vare til en lavere pris enn du betalte hos oss innen 30 dager etter kjøpsdatoen hos oss, betaler vi deg differansen tilbake. Du må dokumentere den lavere prisen ved å legge frem annonse, kundeavis, produktkatalog eller lignende. Vi trenger også en original kvittering på den varen du kjøpte hos XXL"

http://www.xxl.no/XXL-garantier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxl har såkalt prisgaranti

"Dersom du kan kjøpe identisk vare til en lavere pris enn du betalte hos oss innen 30 dager etter kjøpsdatoen hos oss, betaler vi deg differansen tilbake. Du må dokumentere den lavere prisen ved å legge frem annonse, kundeavis, produktkatalog eller lignende. Vi trenger også en original kvittering på den varen du kjøpte hos XXL"

http://www.xxl.no/XXL-garantier

Aaaaahhhhccccgggggrggg! Så du jobber på XXL? Hmmmm.... iiinnocent . Da kan jeg f.eks

fortelle dem atte Helsport Normarka 2-telt selger dere nå for minst kr.300

dyrere enn det billigste jeg har funnet. Men jeg avslører ikke i hvilken butikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaahhhhccccgggggrggg! Så du jobber på XXL? Hmmmm.... iiinnocent . Da kan jeg f.eks

fortelle dem atte Helsport Normarka 2-telt selger dere nå for minst kr.300

dyrere enn det billigste jeg har funnet. Men jeg avslører ikke i hvilken butikk :-)

Men jeg kan godt ta med annonsen så jeg får teltet til samme pris...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå jobber ikke jeg i XXL, så du må ikke spørre meg.

 

Men av erfaring så selges jo disse Nordmarka-teltene til både 999,- og 499,- rett som det er.

 

Jepp. Samme har jeg og hørt. Kjøper det vaffal ikke til 1399. Helt uaktuelt.

Da bruker jeg heller tarpen og det gamle teltet mitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha ett lett kvalitetstelt så kjøper du ikke det teltet uansett

Veeel...? Er du så sikker på det da? Jeg trenger ikke noe helårstelt

da jeg aldri camper uten om vår, sommer, høst. Da skulle vel dette

holde i monn skulle jeg tro...? 

 

Og øke prisen til 3-6000 bare for at det skal veie en kg mindre

blir vel litt drøyt også.... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo ann på hvor langt du skal gå å da så klart.når jeg tar med kanoen så tar jeg med meg 3 mannsteltet på 3.1kg men hvis jeg skal på flere dagers gåtur så er 1 mannsteltet på 900 gram veeelidig mye mer behagelig å ha på sekken.sorry for avsporingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Mitt nåværende tunneltelt veier faktisk 3,5K. Det er helt greit å

bære med seg på ikke for lange turer. Men i stedet for et møkkadyrt telt

som veier under 2k vurderer jeg heller ett billig og lett myggtelt man omtrent

kan få gratis. Også har jeg en stor og fin tarp jeg kan ha over meg så jeg ikke

blir våt. Dette utstyret kan også være helt greit i fjellheimen.

 

Kjenner en erfaren fjellgubbe som faktisk ikke bruker annet på fjellet.

Myggtelt, og en stor tarp som også kan gi ly for vind.... ^-^

 

Vel og merke ikke om vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe? Man skal kjøpe grisedyre ting. Grisedyrt og uslitelig. Og man skal selvfølgelig prøve å slite det ut uansett.

Å kjøpe telt for under 3-4000,- er skammelig. Dere tror kanskje jeg kødder, men det gjør jeg ikke. Hvorfor tror dere store, "billigkjeder" ligger på rekke å rad langs utkjørselen til Brobekk avfallsstasjon? Det spekuleres i at folk kjøper billig drit som kastes fort bare for å kjøpe ny billig drit. Forbruket må holdes igang.

Ta ansvar og ta vare på fjell, skau, vann, fisk og vilt. Kjøp lite, kjøp dyrt og helst bare ting produsert i land med akseptable forhold for arbeiderne.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaahhhhccccgggggrggg! Så du jobber på XXL? Hmmmm.... iiinnocent . Da kan jeg f.eks

fortelle dem atte Helsport Normarka 2-telt selger dere nå for minst kr.300

dyrere enn det billigste jeg har funnet. Men jeg avslører ikke i hvilken butikk :-)

hvor i all verden har du det i fra? at jeg jobber for xxl?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe? Man skal kjøpe grisedyre ting. Grisedyrt og uslitelig. Og man skal selvfølgelig prøve å slite det ut uansett.

Å kjøpe telt for under 3-4000,- er skammelig. Dere tror kanskje jeg kødder, men det gjør jeg ikke. Hvorfor tror dere store, "billigkjeder" ligger på rekke å rad langs utkjørselen til Brobekk avfallsstasjon? Det spekuleres i at folk kjøper billig drit som kastes fort bare for å kjøpe ny billig drit. Forbruket må holdes igang.

Ta ansvar og ta vare på fjell, skau, vann, fisk og vilt. Kjøp lite, kjøp dyrt og helst bare ting produsert i land med akseptable forhold for arbeiderne.

Heeheee....høøø  ppcrazyeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL har prisgaranti. Dersom du finner en billigere vare en annen plass så får du et bedre tilbud. Dersom du allerede kjøpt en vare kan du få etterbetalt differansen hvis du har kvittering og kan vise til annonse.  Har du kjøpt en vare hos XXL har du 100 dagers åpent kjøpt, så dersom du kjøper hos XXL for f.eks 499 kr og den innen 100 dager blir satt ned i pris kan du også få etterbetalt differansen.

Forøvrig så bruker hver avdeling på alle varehus i Norge å dra på besøk til sine nærmeste konkurenter på prissjekk hver eneste uke for å garantere at XXL har de laveste prisene. Her sjekke de en liste med utvalgte varer.

Tror XXL har forbehold på prisgarantien i forhold til nettbutikker, men er fortsatt mulig å snakke til seg en prisgaranti på dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL har prisgaranti. Dersom du finner en billigere vare en annen plass så får du et bedre tilbud. Dersom du allerede kjøpt en vare kan du få etterbetalt differansen hvis du har kvittering og kan vise til annonse.  Har du kjøpt en vare hos XXL har du 100 dagers åpent kjøpt, så dersom du kjøper hos XXL for f.eks 499 kr og den innen 100 dager blir satt ned i pris kan du også få etterbetalt differansen.

Forøvrig så bruker hver avdeling på alle varehus i Norge å dra på besøk til sine nærmeste konkurenter på prissjekk hver eneste uke for å garantere at XXL har de laveste prisene. Her sjekke de en liste med utvalgte varer.

Tror XXL har forbehold på prisgarantien i forhold til nettbutikker, men er fortsatt mulig å snakke til seg en prisgaranti på dette også.

Men da er jo saken både grei og klar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...