Gå til innhold

Tips til kjøp av stangemner


Anbefalte innlegg

Gjest Raymond

Vil du ha et billig og bra alternativ, søk på "IM6 blank Roger" på Ebay. De skal være veldig gode og er et kupp til prisen. Vil du ha noe dyrere, se på CTS. Knallstenger til en ok pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MHX har meget gode priser i forhold til hva du får. Meget gode emner! Mudhole.com

Cts er veldig bra, sjekk også ut Dan Craft, flere supre serier, men cts og dc ligger ganske høyt i pris.

Veldig gøy å bygge egen stang. Ble en helt annen hobby for min del.

Kan anbefale deg å bruke god tid på å lese og sjekke ut komponenter, og planlegge bygget skikkelig.

Friluftsfjorden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MHX har meget gode priser i forhold til hva du får. Meget gode emner! Mudhole.com

Cts er veldig bra, sjekk også ut Dan Craft, flere supre serier, men cts og dc ligger ganske høyt i pris.

Veldig gøy å bygge egen stang. Ble en helt annen hobby for min del.

Kan anbefale deg å bruke god tid på å lese og sjekke ut komponenter, og planlegge bygget skikkelig.

Friluftsfjorden!

Jeg har nettopp bygget ei 'blue river' 8,6 #4 på blanks fra Dan Craft. Det er kanskje den beste stanga jeg har hatt. Litt stiv i tuppen, og jobber lenger nede i klingen. Stanga er brukenes til alt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke nettsteder har dan craft blanks ?

Dancraftent.com

Han holder på å gjøre om siden sin, dette er den gamle adressen i hvert fall. Har holdt på en stund så veldig lite å finne på den nye foreløpig...

Men han er en hjelpsom fyr, så du kan bare sende han en Mail. Tar litt tid før varene kommer, men de er vel verdt å vente på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...