Gå til innhold

testbasseng i butikk


Terje zulu

Anbefalte innlegg

Er det ein butikk som har kaste basseng :)? Så ein får prøvd line opp mot si eiga stang eller ei stang ein vurderer og kjøpe :) eg har sett på ei line til mi zpey Switch stang og eg får ikkje spent stanga skikkleg. Er ikkje snakk om få spent den. Lina følest heilt feil:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå skal jeg være litt forsiktig for hvordan jeg sier det : men jeg fikk meg en overraskelse av det store i mexico i vår når jeg fikk de nye switchstengene og protypene på nye switchsnørene en amerikansk venn har utviklet. Prøvde meg med tradisjonell skandinavisk overhåndsteknikk og det gikk dårlig, meget dårlig. Filmet James teknikk og lærte meg den. Plutselig kastet jeg også 40m på stranda i litt vind. Mye mer aktiv bruk av høyrearmen nærmest som et enhåndskast og bruk av venstrearm for å få den siste snerten og stoppen i kastet. la endebutten og venstre nærmest stoppe mot høyre albu.Har det på video, hvis interresse. Er speykast du snakker om kan jeg ikke hjelpe. Selvfølgelig kan du ha feil line, men for alle meg inkludert tror jeg mye av å lære av nevnte teknikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være litt forsiktig for hvordan jeg sier det : men jeg fikk meg en overraskelse av det store i mexico i vår når jeg fikk de nye switchstengene og protypene på nye switchsnørene en amerikansk venn har utviklet. Prøvde meg med tradisjonell skandinavisk overhåndsteknikk og det gikk dårlig, meget dårlig. Filmet James Shaugnessey fra  Beulah flyrods  i aksjon  og suverene teknikk ,lærte meg den. Plutselig kastet jeg også 40m på stranda i litt vind. Mye mer aktiv bruk av høyrearmen nærmest som et enhåndskast og bruk av venstrearm for å få den siste snerten og stoppen i kastet. la endebutten og venstre nærmest stoppe mot høyre albu.Har det på video, hvis interresse. Er speykast du snakker om kan jeg ikke hjelpe. Selvfølgelig kan du ha feil line, men for alle meg inkludert tror jeg mye av å lære av nevnte teknikk. Her er en kort video

trim.4E637E50-120E-4BF9-B669-AC85CF6421BB.MOV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...