Gå til innhold

Rena i helgen?


Fluehue

Anbefalte innlegg

ser det er meldt masse regn på fredag, og littegranne yr på lørdag, og litevind+ sørøstish vind, virker ut som en perfekt helg å fiske rena :) 

 

skal fiske ett sted rundt langedrag i helga, men hadde lett joina en rena tur om jeg ikke hadde vært booka :P 

 

så fremst det ikke er rein Nordavind så erre vel muligheter for fiske, var der i helga og da var det nordavind og da var det ikke veldig kurant å fiske:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her inne som har lyst til å bli med en tur til Rena til helgen?

 

Det er så kjedelig å fiske alene, liker best å gå to eller fler :)

 

 

Hei, NetJon :-) Har tjukt opp med fiskeplaner nå, men ellers skulle jeg jammen ha meldt meg til å bli med deg i Rena i helga, og vist deg noen gromme plasser, for du virker som en skikkelig trivelig kar :)  Slik får man fort inntrykk av gjennom en vinter på et forum etterhvert, om man kunne tenkt seg å bli med folk på fisketur eller ikke :-) 

 

Men nå denne uka er jeg bare i Rena på Terje sin bursdag på Kvarven, og så reiser jeg til Nord-Sverige rett etter det. Men neste anledning i Rena så er jeg ikke vondt å be. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!

Veldig hyggelig med så mange svar :) 

 

André: Takk for det :) Det hadde vært veldig fint å fått til en tur når muligheten byr seg :)

Jeg tenkte å stikke innom på Kvarven så vi sees sikkert der :)

 

Sondrefly: Supert, jeg sender deg en PM med telefonnummer også kan du sende meg ditt hvis du vil. Så snakkes vi når vi er der oppe :) Jeg drar opp på dagen i dag.

 

Rakkenes: Jeg tror ikke jeg blir så lenge, men blir lett med når muligheten byr seg :)

 

Sverref: Siden sist helg blåste bort så håper jeg på knall klekking og vindstille denne helgen :)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...