Gå til innhold

Skal til RENA i morgen....


Skævvens_Mann

Anbefalte innlegg

Heisa...folks :-). Jeg har nå ferie og drar til RENA med telt og annet tull som fiskestenger i mårra. Hvordan er ståa der oppe nå? Er det telplasser igjen denne flotte sommeren, eller mæter jeg omtrent en campingplass fullt av telt og fiskere?.... :-\. Jeg tenker da på områder som: Hengebrua, Kvarken, Deset...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var der i helgen var det ikke helt kaos. Det ligger jo stort sett alltid noen oppe ved hengebroen, men det skal være muligheter for å finne plass der også hvis man gidder å se seg litt om :) Gå en tur og fisk før du setter opp telt så finner du ut hvor det er ledig :)

 

Det er en mulighet å høre med Rena Fishcamp om du kan sette opp telt der. Da får man jo også hyggelig selskap på kvelden. 

 

Strømstad pleier det også å være relativt god plass.

 

Skitt Fiske!!!

 

Jon

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Bare man bruker litt folkeskitt, så går det fint! Var der forresten i hælja som var. ps: Var du også Jon A? :blink: Litt mye folk, litt for varmt(det var sykt i vadere og skjorte), litt liten elv, og dermed litt lite med klekking og aktivitet - men alikavæl så fikk jeg lurt flere fisk. Peneste var villaure på 1,4 og gode 1,2. Takk for sist forresten - og skitt fiske! :)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...