Gå til innhold

Noen tekniske problemer eller ønsker?


Bernt N

Anbefalte innlegg

Nå har forumet surret og gått på ny plattform en liten stund. Rent driftsmessig har det vært ok. Ingen ustabilitet og mikk makk. Deilig.

 

MEN. Det er sikkert noen som har meninger / problemer /ønsker om ting og tang.

Være seg opplastning av bilder, deling av videoer etc etc.

 

Har du noe på hjertet?

 

Mvh

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke svarer på hver enkelt, så leser jeg alt som kommer inn her. :)

 

Galleriet skal på plass.

 

Tidsbegrensning er ikke noe teknisk problem. Men for øyeblikket må det være åpent da kjøp/salg/bytte forumene endres i tittel. 

Når jeg har en bedre løsning for kjøp/salg vil jeg også endre tiden for har for å endre. (ned til noen usle dager/timer).

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også ønsker meg en lettere måte å legge inn bilder på. Jeg er ikke veldig god på pc og bruker lite tjenester fra nett osv. Og da blir det til at jeg dropper å lage noe eller legge inn da jeg rett og slett ikke har satt meg inn i hvem, hva og hvordan. Trur det er flere godt voksne brukere som har det på samme måten.

 

Kjellemann

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Om det er mulig å gjøre det enda enklere å sette inn bilder, så tror jeg det vil være suverent for forumet.

Det er alltid hyggelig å lese fiskerapporter med bilder, og ikke minst tror/håper jeg det vil bli mer aktivitet i fluebindetrådene igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet ikke om det bare gjelder meg, men noen artikler på forsiden forbundet med fluefiskesiden (f.eks. "Roberts årskavalkade", og "En dag i ørretparadis") krever et maratons lengde scrolling for å nå bunnen. For hver gang jeg ruller musehjulet kommer jeg omtrent 2-5 linjer videre i teksten. Småpirk kanskje, men litt irriterende er det.

 

prøv denne
http://www.fluefiskesiden.no/magasinet/roberts-arskavalkade/

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har samme problem som deg Håvard. Veldig vanskelig å bla i artiklene samt å søke blant de ulike. Man får opp alt som ligger inne på en gang.

 

Jeg savner fortsatt mange gode artikler fra gamle forumet. Disse er kanskje på vei? Tenker på artikler som Rune har skrevet med bla markafiske under de ulike sommerperiodene, artikkel om Gulrotflua, Fiske med streamer osv. Håper dette kommer på plass igjen!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det ser ikke ut som denne tråden er veldig godt besøkt av administratorer, som jeg har beskrevet i ett innlegg tidligere i denne tråden får jeg altså ikke åpna innboksen min så det er liten vits i og sende en pm til administrator. Noen som har tips om hvordan komme i kontakt med en av administratorene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut som denne tråden er veldig godt besøkt av administratorer, som jeg har beskrevet i ett innlegg tidligere i denne tråden får jeg altså ikke åpna innboksen min så det er liten vits i og sende en pm til administrator. Noen som har tips om hvordan komme i kontakt med en av administratorene?

Skal vi se, jo det er langhelg... På tur kanskje? Tålmodighet er en dyd[emoji6]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virka kanskje ikke sånn på hvordan jeg ordla meg, men ja tålmodighet har jeg. Går helt fint og vente noen dager. Det jeg egentlig mente var at det er flere måneder siden sist en administrator var aktiv på tråden her, om jeg ikke har blingsa helt da :-\ ...!

Det var altså ment mer generelt, men jeg ser poenget med pinse-timinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

De siste dagene ser jeg ikke lenger hvilke medlemmer som er innlogget.

Hverken antall eller nick er synlig. Heller ingen liste over hvem som leser hva, eller om noen leser når jeg står i en tråd.

Noen måte å endre så dette blir synlig igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene ser jeg ikke lenger hvilke medlemmer som er innlogget.

Hverken antall eller nick er synlig. Heller ingen liste over hvem som leser hva, eller om noen leser når jeg står i en tråd.

Noen måte å endre så dette blir synlig igjen?

Sånn som dette? 

 

1 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 1 anonyme brukere

 

  • Espen Ørud*

    I så fall funker det her for du kan gjette hvor jeg kopierte fra... ;-) 

  •  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...