Gå til innhold

FFS tur til Bornholm 10-16 april 2015


Frode S

Anbefalte innlegg

Hva med tilbake?

båten til på lørdag  går 08:30 - fremme ca 09:50. Hjem går ferja 10:30 fremme 11:50 eller 16:30 fremme i Ystad 17:50.

 

Jeg vil anbefale 10:30 båten - erfaring tilsier at man er helt kjørt siste dagen, samt det er vrient å klemme inn en siste økt på tampen med tanke på pakking osv.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres fristende ut. Mye mulig tenkt meg nedover i påsken, men da kan jeg evt bare strande der nede en 4 dager til før dere kommer. hmm. dette må grubles på.

 

Frode: Jeg mener det finnes en del billige billetter til ferga om man bestiller i god tid? typ før jul. En del å spare der. 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

for å få en liten oversikt over forventet antal deltagere, kunne de som er 100% sikre på at de stiller på tur 10. (*kjøredag, reiser kveld/natt fredag)-16 april sendt meg en PM hvor de bekrefter at de stiller, samt om de kan stille med bil eller ikke?

 

Jeg har allerede nok sikre til at det blir tur  fffishing  - men trenger et mer eksakt antall ut i fra de som har meldt interesse i tråden, så jeg kan planlegge med guider, bolig samt få booket billige biletter på båten.

 

Når jeg vet riktig antall personer - vil jeg legge ut regnestykket for kostnadene, før evt. bestillinger gjøres.

 

Frode 

 

15752016726_338ee3722a_c.jpg

Endret av Frode S
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok gutta, vi er nå 7 påmeldte på turen. Planene er å bo her:

 

http://www.bornholmtours.com/ferie-objekt-1333-hasle?hotel=73659&indate=11-04-2015&outdate=16-04-2015&transporttype=0&pax=8

 

Tror dette vil bli en perfekt plass for oss med godt med rom for bindekvelder og gåtur ned til stranden under hvor det er fiskemuligheter for siste krampetrekning etter dagsturene - eller et par tidlig sleng på morgenen.

 

*Bestiller også utvsask av huset, så vi slipper å trøbles med det! 

 

Jeg har bestil reise for to biler tur/retur Bornholm nå, for å sikre oss billige biletter. Betalte 854,- DKK pr bil.

 

Så regnestykket ser slik ut:

 

Hus: 5323 DKK (inkl. vask av huset kostet 1250,- ekstra)

Båt: 1708 DKK (tur/retur for to biler Ystad/Rønne)

 

totalt: 7031DKK = 7983NOK.

 

Siden vi nå er 7 påmeldte vil pris pr pers. båt/overnatting bli tot. 1140,- NOK (eks. mat/drivstoff/fisketegn) Håper dette virker fornuftig for dere alle  <<l

 

Det er også mulig å leie sendgetøy/hånklær (anbefaler dette) til 125,- dkk pr pers for oppholdet. Ta kontakt med meg om dere ønsker dette.

 

Jeg jobber med å få til en løsning med guider også, så jeg kommer tilbake med priser på dette (vil tro vi lander på 400,- pr. hode på dette hvis dere syntes det er greit.)

 

(*komplett regnskap med kvitteringer blir distribuert til alle deltagere, så alle ser kostnadene)

 

mvh

Frode

Endret av Frode S
  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også nevne at vi deler opp betalingen i to etapper - så det blir ca halvparten å betale pr. pers. nå. Den andre halvparten betales i februar. All dokumentasjon følger mail med betalingsdetaljer.

 

Har noen spørsmål om priser eller noe som er uklart så er det bare å ta kontakt.

 

mvh

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra initiativ Frode S. Dere drar på et ganske safe tidspunkt også tenker jeg. Drar nedover i påsken med noen kompiser, dere skal få dag til dag rapport da  ihvertfall, så får dere forhåpentligvis enda større kriblinger i kastearmen. 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på Nordisk-gjengen jeg. De drar jævlig tidlig i år. Spesielt hvis det blir mye nedbør i form av snø. Bekkene bare forer vannet med isvann. Ikkje braa. 

 

Husker turen påsken 2013. Da sto vi nesten hver dag med is i stangringene, og snø i lufta. Snittet lå på under kiloen og livet var hardt. Vi tok ikke til fornuften i form av kortere økter og god natts søvn. Det kunne vi ikke, for vi hadde ikke fått noe stor fisk, så vi fisket fra det lysnet til det mørknet. Håper på bedre resultater denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...