Gå til innhold

Bransjetilknytning?


-Lars-

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

ØrjanK, dette var en refleksjon. Det var ikke en anklage. Jeg brukte din setning som et eksempel og ja, også din medvirkning i tråden. Som jeg nevnte så har ikke utgangspunktet noen betydning; uansett om det er negativt eller positivt, men jeg syns det blir lite objektivt når reps. fra andre brand skal gi sin subjektive mening. Produktmessig er jeg enig i at man kan opplyse konstruktivt om spørsmål som dykker opp.

Denne tråden er startet for å diskutere hvor grensene for bransjetilhørighet går og da må det være lov å legge ved sine tanker man gjør seg i evnet. Som sagt, ingen anklage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei moby. Jeg jobber i butikk ja, med tilknytting til guideline via at vi kun føre guideline stenger, snører og sneller og god kompis som jobber i guideline. Men tru det eller ei, jeg er ikke her for å drive noe form for markedsføring. Rett og slett interesse av fluestenger og utvikling som er grunnen. Når det vil oppfattes som noe annet, som i tråden om free flex. Har jeg ikke noe interesse av å surre rundt her uten å si min direkte mening. Som jeg gjør i free flex tråden. Som sakt forståelig, at noen med direkte tilknytting ikke vil kunne ymte frem noe om andre merker da dette oppfattes som inhabilt. Jeg skal ta meg en liten pause herifra, men kjenner jeg meg rett kommer jeg helt sikkert tilbake igjen når absten blir for stor og jeg ikke blir kasta på hue å ræv ut etter mitt forrige innlegg ;):D
SwedeElvis jeg har full forståelse for det du skriver. Men dette går bare på egne interesser :) 
Snakkas boys and girls :D Det er så mye bra kompetanse her at en surrebukk minder gjør ingenting :P 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lille Norge vil det være fullstendig umulig å kunne diskutere fluefiske (og fiske generelt) uten at man treffes i en felles arena som både fluefisker, butikkansatt, leverandør, grossist og produsent. Til det er vi så alt for få og små. OG vi har samme interesse om å lære mer.

 

Folk plikter å opplyse om det jobber for en i bransjen (signaturfeltet er perfekt til dette), og bør også nevne om de er tilknyttet et powerteam e.l. Det er åpenbare bakgrunner for dette som flere nevner.

 

Om så folk tolker det hit og dit, blir nesten en annen sak - og ofte ender det som internettdiskusjoner tradisjonelt. Det spores av og meninger tolkes i hytt og gevær. Så blir man hårsåre, og helt til slutt så blir Godwins lov gjeldende.

 

Når jeg ser på hva jeg skriver er det egentlig bare oppgulp av det flere har skrevet, eller rein skjær common sense.

 

Hei og hopp!

  • Lik 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...