Gå til innhold

Snøre til 9 fot klasse 5


Ymze

Anbefalte innlegg

Har en LPXe 905 og en Lecie 1005. Vurderer GL 4 cast flytesnøre til denne stanga. Bør jeg velge klasse 5 eller 6?

Har noen andre tips til et godt snøre til disse stengene? Gjerne lang klump for lange kast.

Hadde vært greit at det er mulig å lade stanga uten at det blir for tungt.

Har handlet alt for mange snører og gått på mang en bom, så nå vil jeg for en gangs skyld prøve å gjøre litt grundig research.

Fint hvis noen har synspunkter og erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker GL 4 Cast #5 på min LPXe 905, og synes det passer godt sammen. Har ikke prøvd samme snøret i #6, men tror denne stanga vil takle det også. Hva som foretrekkes blir induviduelt, tror det avhenger av kastestilen din.

Har både 4 Cast og Highwater i #5, og foretrekker 4 Cast. Synes Highwater #5 er litt for lett før jeg har fått hele klumpen godt utenfor toppringen. Vet imidlertid at andre foretrekker motsatt, så det er bare du som kan finne ut hva som er best for deg.

Har et kortklump-snøre (Rio Dart) i #6 som jeg bruker på femmeren når vinden er i tøffeste laget. Med dette røffe snøret får jeg alltids ut noen meter selv i motvind, men presentasjonene blir ikke akkurat lette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...