Gå til innhold

Fikk Dere Noe Fint Til Jul?


Dan Steffen

Anbefalte innlegg

Hei. Enkelt og greit. Fikk dere noe av det dere ønsket dere i julegaver?

 

Jeg fikk i alle fall en knall julegave av mutter'n og fatter'n :)

Hadde sagt at jeg skulle hatt en ekstra spole på den nye Evotec snella mi. Å som dere ser på bilde her, så fikk jeg det :D Sammen med ny backing og en senekutter :D

 

Veldig fornøyd jeg i alle fall:)

 

Fikk også mye annet fint. Men kun det som var fiskerelevant :)

 

Fortsatt God Jul alle sammen:)

post-6252-0-01329800-1419705432_thumb.jpg

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeutstyr er jeg så sær på at jeg ikke overlater det til andre enn meg selv.

Ble såpass mange førjulspresanger til meg selv at det ikke ble noen under treet.

Men godt fornøyd med førjulsgavene, der var det noen klinger å bygge på, en haug snører, og noen sneller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det er sant:) Når man er såpass kresen så er det greit og overlate det til seg selv. Det skjønner jeg:)

Godt og høre at førjulsgavene var bra da:)

 

Siden jeg hadde en Evotec snelle, så var det greit og kjøre på med en ekstra spole til:) Og det var jeg glad for at jeg fikk:) Fet backing var det også fra Scierra, rosa og blå :D

 

Skal bruke Evotec 100 line på den spolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ingen sjanser med familien min i år heller, jeg har en enkel regel til jul - "Stick to the list, always stick to the list", men når de fucker dette til år etter år, selv om alt nerdeutstyret er beskrevet i minste detalj med linker til hvordan det ser ut etc etc...så har jeg begynte å kjøre safe: Gavekort på Nordisk, ferdig snakka!! Så dit skal jeg å handle selv :rolleyes:

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada ! :D Gubben overasket meg med å legge den vadejakken jeg har siklet på i en halv evighet under treet :) Også fikk jeg penger til en sovepose som det faktisk er mulig å sove i :D En god natt med søvn  gjør de kommende fisketurene på vidda komplett så det er jo egentlig fiskerelevant er det ikke? Soveposer med mumie fasong  må jo være designet av en sadist med dårlig humor... 

Endret av Veronika
  • Lik 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte det viktigste. Fikk god mat, besøk av sønnene + barnebarnet (10 mnd). 3 av sønnene overnattet, 1 forsvant før middag og 1 etter pakkene var åpnet. Tur, sykkel, ski og fiskeutstyr kjøper jeg selv.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...