Gå til innhold

Hvordan feste magneten til håven?


Dan Steffen

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Kjøpte meg nylig en McLean håv, og Loon magnet.

 

Jeg kommer til og feste magneten i motsatt ende av håndtaket på håven. Jeg har skjønt at folk fester magneten med strips rundt splitt ringen som magneten henger på. Men jeg er redd for at nettet kommer til og bli veldig fort slitt når stripsen gnager på nettet. 

 

Er det noen som har forslag? Gjerne bilder for å se hvordan dere har festet magneten på håven:) 

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kunne festet den med en vanlig snor, type skolisse? Det burde ikke slite så mye på nettet. Jeg har ikke prøvd selv da jeg ha min McLean festet i håndtaket. For meg funker det best for da kan jeg ha sekken utapå håven. Liker ikke når håven dingler rundt for mye. Syns det går smidig o dra loss den når det trengs.g

Endret av MikeRofone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er.....? Jeg har tenkt å kjøpe en selv,og vil bruke magnetfeste :)

Det er like mange måter å feste en Mclean håv som hvilke som helst andre håver . . . Du kan henge den i klypa som er fastmontert i håndtaket, montere magnet til håvbøylen, eller hva enn du måtte foretrekke ;-)

Selv fester jeg klypa i håndtaket til D-ringen på jakke/vest ryggen, fordi det er mest behagelig når man går med sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer mest på hvordan magneten blir festet i håvbøylen? Hvordan stripsen sitter. Om det bare er stripset rundt nettet, eller under nettet.

Bruk feks 2 stk mini-strips ved siden av hverandre . . . Har festet magnet på denne måten på en annen håv jeg har . . .

Selv fester jeg stripsen rundt både bøyle og nett, uten at jeg har sett at nettet har tatt skade av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...