Gå til innhold

Nye tider, ny rettning?


Juvis

Anbefalte innlegg

Det er historieløst å påstå noe slikt.

 

En av de eldste og mest aktive trådene her inne handler om SØ-fiske.  Det er noe helt annet enn tørrfluefiske.  Videre florerte en rekke tulletråder, eksempelvis hvor man skulle fortsette en historie ved å skrive inn et enkelt ord.  (Mange fikk innleggsvolumet opp pga. denne tråden.)

 

Når det er sagt er jeg enig i at forumet generelt sett har blitt svært dødt - kun noen få innlegg i løpet av et døgn.  Litt som det vannet du nevnte, hvor det har sluttet å vake.

 

Lillemann, du burde holde snavla di, jeg har vært medlem "MYE" lengre enn deg, så kom ikke her og kom her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fryst kontoen "gurufisker" frem til vi har fått mer info , forsøk på dialog er opprettet.

Mye tyder på at dette er en bruker som tidligere er suspendert fra forumet. Forsøk på omgåelse av reglene og en utestengelse er ikke akseptabelt.

Bernt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg ut av forumet her i høst, var delaktig i noen tråder og syns forum og fiskeprat er skøy det. Men gikk rimelig lei etter en periode her inne og har kutta det ut siden. All meglinga rundt div merker, bransjehorer og skjult reklame mm. gjorde det ganske no sense for meg å være her inne. 
Innlegget til juvis er jo enda bare et eksempel på hvor sær man skal være for å trives her inne. Jeg tipper at den perioden du refererer til var dere 10 kamerater som satt å diskuterte fargekombinasjoner i baethisen opp å ned i mente før dere begynte på aurivillien. Når du eller dere ikke har glede av å lese om noe annet og heller ikke bryr dere om noe annet hvorfor bruke tid å energi på å lage en tråd om akkruat det itelleg? :D lag en facebookchat med puristene å diskuter det der da vell. 
Jeg synes forum er et fint tilbud for å samle fluefiskenorge, og ikke minst et bra tilbud til nybegynnere. Forumet må ikke havne der at man ikke lengere kan diskutere stenger, aksjoner, legge ut bilder av en kaffekjele uten å bli anmeldt for skjult reklame osv. Fluefiskenorge er så lite at de fleste har tilknyttinger til bransjen på noen måte. 
Det må legges til rette for bredde, og alle er velkommen. Nisje eliten aka bezzerwisseran kan like gjerne samle seg i en facebook gruppe om man er kommet dit at alt anna enn tørrflue å 3 er stang blir en belastning.
Å til slutt vil jeg bare si at det er ikke tøft å sitte bak et tastatur å leke ekspert. Vær ydmyk å spørrende enn å spre på med kunnskaper du har fått gjennom å lese en bok. Det er fryktelig lett å bli avkledd om man snakker om noe man ikke har forståelse for. 
Bare et generelt forum tips fra min side. god helg. Håper forumet er her neste gang jeg logger meg inn å ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuh. Puster lettet ut, her nå. Da jeg leste overskriften fryktet jeg at noen tok til orde for ny sveiveretning, men det var det heldigvis ikke. Vi sveiver da med venstre!

Ser det er noen som tydeligvis ikke har skjønt noen ting. Er det mulig..?

Sveive med venstre er jo like merkelig som å ha venstre sko på høyre bein, aller noen andre abnormaliteter.

Makan!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neida.Han har nok skjønt det meste.Og det er mulig ene og alene fordi det er det rette å gjøre.

Å sveive med venstre er helt naturlig så lenge du kaster med høyre.

Det som derimot er merkelig er å skifte.Helt unødvendig og ganske klønete spør du meg. :D

Å sveive med samme hånd som kastehånda er det bare amatører og hengeromper som driver med.

  • Lik 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en storlaks etter sporden med venstre hånd!

Eller å håve en stor ørret med venstre hånd!

 

Nei dere er avslørt, venstresveivere er konverterte haspelfiskere.

 

Høyresveivere er ekte fluefiskere som er født med fluestanga i handa.

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en storlaks etter sporden med venstre hånd!

Eller å håve en stor ørret med venstre hånd!

 

Nei dere er avslørt, venstresveivere er konverterte haspelfiskere.

 

Høyresveivere er ekte fluefiskere som er født med fluestanga i handa.

Makan til tullball.

Å sveive med venstre og kaste med høyre er helt naturlig eller motsatt.

Alt annet er klønete.Bortkastet forbruk av energi og i tillegg klønete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...