Gå til innhold

Ny art på flue.


Bjørn Huse

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har vært ein tur i sjøen å fiska i dag. Starta i grålysninga på ein plass som har levert tidlegare. Håpet var

å få kontakt med ein sø, men det blei det ikkje. Fiska i ei grunn vik med leopardbunn, er utvada til ca livet da eg plutseligt ser ein steinbit som ligg rolegt på bunnen nokre meter fra meg. Lurer først på om den er dau, men kjenner at pulsen stig da den plutseligt opner kjeften og knuser nokre blåskjell som heng på ein stein rett ved sida av den. Fisken har intense auger som ser på meg og eg føler at knusinga av skjella var ein advarsel om at beina mine er neste mål pppunch

Adrenalinet fosser i kroppen og eg begynner å rygge forsiktigt bakover. Tenker litt att og fram om kor mange som vil tru på denne historien om eg ikkje har bevis. Med tanke på at fisken tydeligt er aggresiv så tar eg flua, ein kutlingimitasjon. Kaster litt forbi, lar den synke ned mot bunnen og drar den tilbake forbi fisken. Etter eit par forsøk så løfter den seg fra bunnen og suger flua i seg laugh Da fisken kjenner den henger fast kommer den rett mot meg. Bilder av knuste bein og blod raser forbi i hodet mitt, heldigvis klarer eg å stramme opp stanga og fisken svinger tilside og går utover mot dypet. Eg rygger innover mot land med fisken på slep. Heldigvis henger flua ytterst i leppa og ved hjelp av krokutløysertanga så er fisken laus.

Tar nokre kjappe bilder før eg slepper den og fisken svømmer rolegt utover og forsvinn i dypet. 

Er ein C&R mann så er ein C&R mann :P

 

Bjørnen.

post-620-0-22537500-1424895002_thumb.jpg

Endret av Bjørnen
  • Lik 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskeligt å sei vekta, men vil tippe 3kg+.

 

Takker for tilbakemeldinger. Var ein ganske spesiell tur da eg såg to fisker til som ikkje

er heilt dagligdags for meg. Den eine var ein rognkjeks/kall på eit par kilo som svømte forbi

rett nedfor berget som eg fiska fra. Den andre var ein følgefisk som var heilt mørk/svart over ryggen

med tydelige kvite kanter på finnene. Ut fra bilder som eg har sett på nettet så vil eg tippe sjørøye,

men har ikkje høyrt om at sjørøya går så langt sør som Vestlandet.

Nokon som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Skal tilbake på fredag å prøve meir <<l

 

Bjørnen.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra bilder som eg har sett på nettet så vil eg tippe sjørøye,

men har ikkje høyrt om at sjørøya går så langt sør som Vestlandet.

Nokon som kan bekrefte/avkrefte dette?

Ingenting er umulig, men da de sørligste vassdragene med etablerte sjørøyebestander ligger i grenseområdene mellom Nord-Trøndelag og Nordland er det lite sannsynlig. Sjørøya må opp i ferskvann igjen etter +/- 40 dager ute i fjorden. Hvor på vestlandet var dette? Skulle fisken "gå bananas" og gi full gass sørover kan den sikkert komme et stykke på 40 dager. Men likevel, skeptisk!

Aner ikke hva slags fisk det kunne vært. Kunne det vært fisk med sopp/infeksjon/skader på finnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med spesiell fangst, og flott rapport. Fikk ikke fiska på en steinbit som i tusmørket en vårkveld krysset en halv meter foran beina mine på en drøy halvmeters dybde. Det satte fart på pumpa siden jeg ante fred og ingen fare og som nordlending har man hørt utallige mer eller mindre troverdige historier om hva denne fisken kan bite seg fast i..

Fritidsfjorden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har vært ein tur å fiska i dag og. Klarte å lure ein liten SØ i dag og

hadde nokre følgefisker av samme type :)

Kom plutselig ein torsk sigande langs med land som

ville ha flua mi også. Denne måtte desverre bli med heim til

middag :( da eg fekk så mykje kjeft av konemor etter at eg slepte

steinbiten som eg fekk forrige gang.

I tillegg ein god del små lyr og pale/sei.

Alt i alt så har det vært nokre fine dagar med bra uttelling.

 

Bjørnen.

 

post-620-0-60286600-1425074933_thumb.jpg

post-620-0-61079300-1425074990_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger kikken.

Eg fikk melding fra ein kompis om at største fluefanga steinbit var på

5,86 kg. Kanskje ikkje den er registrert?

 

Bjørnen.

5,86 er den godkjente og registrerte rekorden(gråsteinbitt)

Har lest om en liten lokal stamme med sjørøye på dine kanter, så kan ha vært det du har sett. Men røya har ett grønnskjær over ryggen når de er i sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...