Gå til innhold

Vadere fra Prima Villmark?????


jungle cock

Anbefalte innlegg

Heisan!

Ser at Prima villmark har noen tilbud på komplette sett med vadere,sko og fleece bukse.

Vaderne er av merket Steelhead,har ikke hørt så mye om det merket men jeg lurer på om noen andre har erfaring med disse?

Skoene var av merket Slate.

Jeg tror ikke dette er noe for de som fisker veldig ofte men kan det være noe for meg som kanskje bare fisker av og til??

Settet selges for ca 1600 tilsammen ,så priser var jo perfekt for mitt vedkommende.

Håper noen har erfaringer og kanskje noen anbefalinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Slate vadesko og vadere fra Prima et par sesonger. Skoene er stødige og gode å gå med og de beholder fasongen bra. Jeg har gått endel med dem både på land og i vannet. Filtsålen viser ingen tegn til slitasje enda. Vaderene puster helt greit og det har ikke vært noe lekkasje i dem enda.

Jeg tror det er et godt kjøp.

Jeg husker ikke prisen på Vision sine, kameraten har det og har aldri hatt problem. Jeg tror det er godt kjøp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

har selv Loop vadere og sko. Kjøpte de i mai i fjor og de er meget flittig brukt. Men de tar nå inn litt vann (ikke mye, men irriterende) i skrittet. Og de kostet mye mer en Prima sin pakke (kun for vadebuksene - uten sko).

 

Høres ut som et godt kjøp det der, og spesielt med fleecebukser i tillegg. Løp og kjøp tror jeg er den rette benevnelse!

 

PS! Det skal sies at jeg ikke selv har prøvd de eller har erfaring med de, men hvis du fisker nå og da så ser jeg ingen grunn til å ikke gå for denne pakken.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv Loop vadere og sko. Kjøpte de i mai i fjor og de er meget flittig brukt. Men de tar nå inn litt vann (ikke mye' date=' men irriterende) i skrittet.[/quote']

 

Dine også ?? Mine begynte også å lekke i skrittet under andre sesongen....... :evil: Dette gjorde også parret før (protech fra Prima), så kan det ha noe med utstyret i skrittet å gjøre..? :shock: (he he, tynt og spisst altså...... laugh.png' alt=':lol:'> )

 

Er nå på tredje par pustende, og denne gangen har jeg kjøpt Vision Extreme, som jeg er overbevist om kommer til å holde en stund........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...