Gå til innhold

Noen som vet om dette er riktig modell scierra vadere


dahlern90

Anbefalte innlegg

Hei hå! Her om dagen bestilte jeg meg vadere fra skittfiske.

Jeg bestilte scierra cc3 XP midje vadere. Når jeg fikk den i posten idag og åpnet opp syns jeg det var noe rart. Det lignet ikke på de samme vaderene jeg bestilte fra nettbutikken dems.

Bilde fra nettsiden viser noe annen farge og logoen oppe på venstre siden ser annerledes ut.

Etter som jeg har lest så mye rart om de gamle modellene av samme typen vadere ble jeg da litt usikker og skeptisk og vil dobbelsjekke om dette er den nye modellen som har blitt forbedret eller de gamle.

Noen som vet? Prøver å legge ved bilde her:

Lpost-6621-0-92553600-1429963494_thumb.jpgpost-6621-0-92553600-1429963494_thumb.jpg

Endret av dahlern90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge ut bilde her men får det ikke til. Tenkte det var greit å høre med noen andre en de på skittfiske hvis de prøver på noe lureri. Har hørt om andre som har kjøpt den nye modellen og fått den gamle. De hadde Ikke handlet av skittfiske da... men vill bare være sikker. Jeg aner nemlig ikke forskjellen på de utseende messig så jeg er veldig lett å lure til å tro de gamle er de nye..

kan godt hende de ikke er så dårlige de gamle modellene heller altså.. Sier ikke det. For det kan jeg for lite til å uttale meg om.

Men.. kall meg gjerne sær.. Jeg syns bare at når det står dem selger de nye modellene og jeg kjøper av dem så skal jeg ha de nye også. De har stengt nå. Får prøve dem imorgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...