Gå til innhold

Laste opp bilder?


Klinkert

Anbefalte innlegg

Tror det var en beskrivelse her et sted, men jeg kan ikke finne den selv. Hvis jeg husker riktig, må man enten bruke mobil (og da har man små bilder som må klikkes på) eller må man laste bilder først til noe nettservis og limme inn URL (bilde i full størrelse). Men jeg prøvde å bruke URL fra min OneDrive album og det virker ikke. Noen som kan forklare dette bedre?

Endret av Ondrej
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en profil på Photobucket.com og har lastet opp bilder der. Dette er gratis men med reklame på siden.

 

Hvis jeg skal bruke bildet i forumet så velger jeg å vise bildet i photobucket og klikker på knappen som heter "Get link codes". Her velges URL-linken og denne limes inn i forumet.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, gutter!!! <<l

 

Har prøvd "bruk full editor", men får kun opp en feilmelding. Jeg har også prøvd å "redigere" bildene ned i str. til ca. 200 Kb, men det hjelper heller ikke. Er ikke noe "data-geni", men det burde vel ikke være så vanskelig å legge ved en liten bilde-fil, på denne siden???

 

Men det er vel jeg som er helt på "bærtur".......... :( .

 

Skal prøve Photobucket.com, og se om det hjelper.

 

Klinkert.

Endret av Klinkert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem i går, Klinkert. Fikk feilmelding når jeg prøvde å laste inn bilde i full editor. 

Det var som jeg trodde, FlySo...

Ser ut til at det er et problem for flere her inne på forumet.

 

Klinkert.

Endret av Klinkert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...